تاریخ انتشار: 1396/10/07 19:26
کد خبر: 167273

بسته پیشنهادی جالب بارسلونا برای کوتینیو

با شروع ماه ژانویه که 4 روز دیگر خواهد بود، بارسلونا مذاکراتی مجدد با لیورپول برای جذب کوتینیو را شروع خواهد کرد.
بسته پیشنهادی جالب بارسلونا برای کوتینیو

 با شروع ماه ژانویه که 4 روز دیگر خواهد بود، بارسلونا مذاکراتی مجدد با لیورپول برای جذب کوتینیو را شروع خواهد کرد.

کوتینیو همچنان گزینه شماره یک بارسا برای تقویت خط میانی محسوب می شود. هرچند خرید این بازیکن در تابستان با مخالفت لیورپولی ها میسر نشد ولی مسئولان بارسا ناامید نشده و قصد دارند با شروع نقل و انتقالات زمستانی تلاشی مجدد را برای جذب ستاره برزیلی آغاز کنند.

شاید اینکه روند بارسا در این فصل فوق العاده بوده و تقریبا از حالا قهرمانی این تیم در لالیگا قطعی به نظر می رسد، تلاش برای جذب کوتینیو در چنین مقطعی از فصل کمی عجیب جلوه کند؛ به خصوص اینکه ستاره برزیلی در لیگ قهرمانان نمی تواند برای بارسا به میدان برود ولی از آنجا که بارسلونا اطمینان دارد که پی اس جی و رئال در تابستان برای جذب کوتینیو اقدام خواهند کرد، قصد دارد همین زمستان کار انتقال او را نهایی کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا بدون هیچ عجله ای و از ابتدای ژانویه پیشنهاد جدید خود برای کوتینیو را به باشگاه لیورپول ارائه خواهد داد و امیدوار است که پاسخ روشنی نیز دریافت کند. پیشنهاد اولیه بارسا 80 + 30 میلیون یورو خواهد بود که انتظار می رود توسط لیورپول رد شود. پیشنهاد دوم بارسا احتمالا نزدیک به 140 میلیون یورو خواهد بود.

بارسلونا تا هفته سوم ژانویه منتظر لیورپول خواهد ماند و اگر مذاکرات به بن بست بخورد، آنگاه به سراغ گزینه های بعدی مثل اوزیل و آرتور خواهد رفت.

یک احتمال دیگر در صورت پاسخ منفی لیورپول این است که بارسا پیشنهاد انتقال کوتینیو برای تابستان را ارائه دهد. به این ترتیب که قرارداد دو طرف برای تابستان به امضا برسد و ستاره برزیلی تا پایان فصل برای لیورپول به میدان برود. مشابه کاری که لیورپول برای جذب نبی کیتا از لایپزیش انجام داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xb97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد 145 یورویی بارسلونا برای جذب مهاجمی جدید