تاریخ انتشار: 1396/10/11 23:09
کد خبر: 166673

کری خوانی کاپیتان نفت برای پرسپولیسی ها؛ برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می‌رویم

کاپیتان تیم فوتبال نفت می‌گوید که مالکان جدید قول داده‌اند که پس از بازی با پرسپولیس حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.
کری خوانی کاپیتان نفت برای پرسپولیسی ها؛ برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می‌رویم

کاپیتان تیم فوتبال نفت می‌گوید که مالکان جدید قول داده‌اند که پس از بازی با پرسپولیس حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.

علیرضا عزت کرامت در حاشیه تمرین تیم فوتبال نفت پس از حضور کادر فنی جدید اظهار کرد: مالکیت و کادر فنی تغییر کرد تا شرایط و کادر فنی تیم عوض شود. ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی و مالکیت جدید شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. من امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. ما با این که در بازی فوتبال اوضاع خوبی نداشتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. ما الان اوضاع خوبی داریم و با پرداختی‌های جدید روحیه زیادی پیدا می‌کنیم تا متمرکز به کارمان ادامه دهیم.

او درباره حضور بازیکنان این تیم در ابتدای هفته مقابل سازمان لیگ گفت: روزی که به سازمان لیگ رفتیم با گل‌محمدی قرار گذاشتیم که اگر مالک جدید مشخص نشود سازمان لیگ مسئولیت نفت را بر عهده بگیرد تا به ما پرداختی داشته باشد. قرار بود تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس پرداختی‌ها انجام بگیرد. خدا را شکر پس از آمدن مالک جدید، مسئولیت این پرداختی‌ها را بر عهده گرفت و قرار است تا قبل از بازی با پرسپولیس به ما پرداختی داشته باشد. اگر آن‌ها قصد پرداخت این مبلغ را نداشتند، امروز (دوشنبه) سر تمرین حاضر نمی‌شدند.

کاپیتان نفت درباره تغییرات و تحولات زیاد در کادر فنی این تیم تصریح کرد: ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم. وقتی فردی به عنوان سرمربی به تیم ما می‌آید، وظیفه ما عملی کردن اهداف سرمربی است. تیم ما از نظر روحی به هم ریخته است اما از نظر بدنی و فنی شرایط خوبی داریم شما در آینده می‌بینید که این حرف من صحت دارد.

عزت کرامت درباره حضور افاضلی در تیم نفت گفت: حضور افاضلی مطمئنا یک شوک مثبت به نفت است. ما بیشتر مشکل مدیریتی و نظم و انضباط داشتیم چون هیچ کس بالای سر تیم نبود. امیدوارم با کادر جدید بتوانیم شرایط نفت را بهبود ببخشیم. نفت هر سال جزو مدعیان بوده است.

او افزود: قطعا بازی خوبی مقابل پرسپولیس شاهد خواهیم بود. در حال حاضر بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی با هم همدل شده‌اند و این خیلی نکته مثبتی است. ما در گذشته این شرایط را نداشتیم. ما تلاش می‌کنیم که پرسپولیس را ببریم و برای باختن یا تساوی به میدان نمی‌رویم.

کاپیتان نفت درباره شرایط عیسی آل کثیر در این تیم گفت: من از وضعیت آل کثیر اطلاعی ندارم و فقط شنیده‌ام که قصد جدایی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xek7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخ پوشان پایتخت نقره داغ شدند؛ پرسپولیس مقابل نفت بدون تماشاگر!