تاریخ انتشار: 1396/10/10 13:35
اختصاصی| از تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند باید ترسید؛
کد خبر: 166901

پیروز قربانی: بازیکنانم بخاطر من سکوت کرده‌اند/ کسانی که در باخت همراه ما نبودند حق همراهی تیم در زمان برد را ندارند

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: کسانی که در باخت همراه ما نبودند حق همراهی تیم در زمان برد را ندارند.
پیروز قربانی: بازیکنانم بخاطر من سکوت کرده‌اند/ کسانی که در باخت همراه ما نبودند حق همراهی تیم در زمان برد را ندارند

 ماحصل گفتگوی خبرنگار "فرتاک ورزشی" با پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان را در ذیل می خوانید:

* در چند بازی اخیر وظایف خود را به خوبی انجام داده ایم و نتایج خوبی کسب کرده ایم. این در شرایطی است که وضعیت ما از خیلی از تیم ها بدتر است. بازیکنان ما معرفت خود را ثابت کرده اند و با وجود مشکلاتی که در تیم هست، کاری نکردند که به تیم لطمه ای وارد شود و بازیکنان به دلیل احترامی که برای بنده قایل هستند نسبت به این شرایط معترض نیستند. امیدوارم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم اما تیم ما مشکلات فراوانی دارد و بازیکنان ما سختی های زیادی را تحمل میکنند.

* تیم با وجود زحمات مدیرعامل خود وضعیت مالی خوبی ندارد. مدیرعامل و سرپرست این تیم مشکلاتی را که برای صدور کارت بازیکن جدید ایجاد شده بود را حل کرده اند اما یک سری تعهدات نسبت به بازیکن وجود دارد که در صورت عملی نشدن آنها اعتبار باشگاه از بین خواهد رفت. اگر تیم ما در خیلی از بازی ها نتایج مطلوبی کسب نکرده است بخاطر مشکلات حاکم در این تیم بوده است. اگر تیم ما در تمام بازی ها حاضر شده و حتی تعطیلات این تیم هم تعطیل نشده است، فقط به خاطر لطفی که بازیکنان نسبت به بنده داشته اند بوده است.

* از لحاظ فنی اوضاع خوبی داریم. در بازی هایی هم که نتیجه نگرفتیم حتی میتوانستیم با اختلاف 7-8 گل پیروز شویم و موقعیت های مسلم گلزنی را از دست دادیم فقط به خاطر بدشانسی در این بازی ها نتیجه مطلوب را کسب نکردیم و اگر توپ های ما به گل تبدیل میشد قطعا با فاصله هشت امتیازی نسبت به شهرداری بندرعباس در صدر جدول قرار داشتیم. نماینده و هیات مدیره تیم حامی ما هستند ولی چنانچه به دنبال صعود هستند این حمایت ها به تنهایی کافی نیست و باید خواسته های تیم در حد معقول محقق شود ولی متاسفانه تیم ما مشکلات فراوانی دارد و بازیکنان به خاطر احترام به بنده در این تیم حضور دارند.

* بازی با شهرداری ارومیه شرایط خاص خود را دارد و اتفاقا از تیم هایی که شرایط خوبی ندارند باید ترسید. هواداران فقط برای حمایت از سردار به استادیوم بیایند و مطمئنا بازی خوبی را شاهد خواهند بود. امیدوارم که از جانب هواداران حاشیه ای در این دیدار ایجاد نشود چرا که ما در بعضی از بازی ها از حضور هواداران محروم شدیم.

* کسانی که در باخت همراه ما نبودند حق همراهی تیم در زمان برد را ندارند. تعدادی از افراد در هنگام باخت تیم را به حاشیه بردند و اکنون که به روزهای خوب خود بازگشته ایم دوستدار این تیم شدند. این افراد در تیم ما هیچ جایگاهی ندارند و در شرایطی که در هفته های گذشته بعضی از بازیکنان ما از جانب عده ای از هواداران با بی احترامی و توهین مواجه شدند اما هنوز همراه تیم هستند. این ها مشکلاتی است که متاسفانه از دید مردم بوکان به دور است، از بازیکنانی که نسبت به من معرفت داشتند و در تیم ماندند سپاسگزارم و زحمات و معرفت آنها را جبران خواهم کرد و امیدوارم در شش بازی که در پیش داریم برای شادکردن دل هواداران واقعی سردار که تیم را از صمیم قلب دوست دارند نتایج خوبی کسب کنیم.

* امیدوارم که مسئولان به وعده های خود عمل کنند و از این تیم حمایت کنند. برای موفقیت فوتبال باید مسئولان کادر و ...جهت حمایت از تیم اقدام کنند، باید به تعهدات نسبت به بازیکنان پایبند بود تا اعتبار باشگاه و شهر زیر سوال نرود. این مسئله که بنا بر تصویب مجلس سرمایه نهادها و ارگان ها نباید صرف ورزش حرفه ای شود اشتباه است اگر سرمایه این نهاد ها در راستای حمایت از ورزش و مردم به کار گرفته نشود پس باید در کجا خرج شود؟! امیدوارم در این مسئله تجدید نظر شود چرا که حمایت این نهاد ها در توسعه ورزش نقش بسزایی خواهد داشت.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xemj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی: اگر داور ها اجازه بدهند قطعا ما از گروه صعود می‌کنیم/ روی اشتباه داوری گل خوردیم
سرمربی سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛