تاریخ انتشار: 1396/10/16 21:25
کد خبر: 165925

ناپولی صدر را حفظ کرد، میلان پیروز شد

بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با برد خانگی تیم‌های ناپولی و میلان ادامه پیدا کرد.
ناپولی صدر را حفظ کرد، میلان پیروز شد

در دومین شب از هفته بیستم سری  A ایتالیا، امشب (شنبه) پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آنها میلان و ناپولی برابر میهمانان خود به برتری رسیدند.

در ورزشگاه سن‌پائولو، ناپولی صدرنشین میهمانش هلاس ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد که در این بازی کالیدو کولیبالی در دقیقه 66 و خوس کایخون در دقیقه 78 گلزنی کردند. ناپولی با این نتیجه 51 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

میلان اما با حداقل اختلاف و با تک گل دقیقه 54 کاپیتانش لئونارو بونوچی موفق به شکست کروتونه شد. میلان هم با این برد 28 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

در پرگل‌ترین بازی امشب هم لاتزیو با چهار گل از چیرو ایموبیله در دقایق 19، 26، 41 و 50 و یک گل دیگر از لوئیز آلبرتو در دقیقه 5 میزبانش اسپال را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد که گل‌های میزبان را در این بازی میرکو آنتنوچی در دقایق 8 از روی نقطه پنالتی و 31 به ثمر رساند.

در سایر بازی‌ها، جنوا با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش ساسولو غلبه کرد و بنونتوی قعرنشین هم دومین برد این فصلش را با تحمیل شکست 3 بر 2 به میهمان خود سامپدوریا جشن گرفت.

در ادامه بازی‌های امشب سری A از ساعت 21:30 به وقت تهران رم میزبان آتالانتاست و از 15 دقیقه بامداد روز یکشنبه هم یوونتوس میهمان کالیاری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xqez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ناپولی به صدر جدول رده بندی