تاریخ انتشار: 1396/06/19 14:44
کد خبر: 183949

هاشم بیگ زاده: از علی کریمی ناراحت نیستم اما باشگاه باید تکلیفمان را مشخص کند

علی کریمی بازگشت پر سر و صدایی به نفت تهران داشت و در اولین گام تعداد زیادی از بازیکنان این تیم را کنار گذاشت از جمله هاشم بیک زاده که به تصمیم جنجالی علی کریمی واکنش نشان داده است.
هاشم بیگ زاده: از علی کریمی ناراحت نیستم اما باشگاه باید تکلیفمان را مشخص کند

بیک زاده درباره کنار گذاشته شدن از نفت تهران می گوید:از کریمی ناراحت نیستم، چون فوتبال سلیقه‌ای است، اما بهتر بود زودتر اعلام می‌کرد تا می‌توانستم پیش از پایان نقل و انتقالات به تیم دیگری بروم. از یکی دو تیم پیشنهاد داشتم، اما الان مجبورم خانه بنشینم و جایی نروم.

بیک زاده همچنین جمله معنی داری را درباره تصمیم کریمی مطرح کرده است: می‌دانم مشکل من فنی نبود و مشکل چیز دیگری است. با این حال کریمی من را نخواسته و هر مربی برای خودش سلیقه دارد، اما باشگاه باید تکلیف ما را مشخص کند و حق زن و بچه‌مان را بدهد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشند. قرار نیست بازیکنی قرارداد ببندد و با آمدن مالک جدید قراردادها را یک طرفه فسخ کنند.

بیک زاده همچنین گفت: من الان جز منزلم کجا باید بروم؟ فوتبال ما قانون درست و حسابی ندارد و باید ثبات پیدا کند. چه کسی باید حق زن و بچه ما را بدهد؟ بدون اینکه جواب داده و تکلیف حق و حق را مشخص کنند، گفتند مرا نمی‌خواهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36z8kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکش علی کریمی به این سه بازیکن اصابت کرد!