تاریخ انتشار: 1396/05/04 14:25
کد خبر: 193325

علیرضا نیکبخت: مثل بعضی ها نیستم که ادعای تعصب داشته باشم و بعد از استقلال شکایت کنم

علیرضا نیکبخت: مثل بعضی ها نیستم که ادعای تعصب داشته باشم و بعد از استقلال شکایت کنم
به نقل از همشهری، علیرضا نیکبخت هر چقدر که به داستان چگونگی جدایی‌اش از استقلال و یاغی‌شدنش برگردد حرف‌های جدید برای گفتن دارد. پست روز گذشته او با عنوان اینکه چشم محبوبیت او در استقلال را نداشتند بهترین بهانه شد تا با این بازیکن تماس بگیریم.
 
این چه پستی بود که در اینستا گذاشتید؟ واقعا از محبوبیت نیکبخت می‌ترسیدند؟
بله، از محبوبیت نیکبخت می‌ترسیدند و نه فقط من، بلکه چند نفر دیگر هم به دلیل محبوبیت از استقلال کنار گذاشته شدند.
  
مثلا؟
مجیدی‌ها، طباطبایی، برومند، همدانی و خیلی‌های دیگر را به دلیل محبوبیت از استقلال کنار گذاشتند.
  
چه کسی؟
همان آقایی که از محبوبیت من می‌ترسید و چون دید هواداران نیکبخت را دوست دارند او را کنار گذاشت.
  
همان مربی چند سال بعد هم شما را به استقلال برگرداند.
بله، همان سالی هم که من را به استقلال برگرداند باز به دنبال خراب کردن من بود. آن آقا از محبوبیت من در استقلال همیشه می‌ترسید. به همین دلیل من را از استقلال کنار گذاشت و چند سال بعد هم که برگرداند هدفش خراب کردن من بود. من اگر یک بازی دیگر در داربی به میدان می‌رفتم، رکورد علی‌آقای پروین را هم می‌زدم اما باز از قصد به من بازی نداد.
 
چرا همان روزها که از استقلال کنار گذاشته شدید، دست به افشاگری نزدید؟

همان موقع هم خیلی حرف‌ها را زدم. هفت ساعت در دفتر نشستم تا با من قرارداد ببندند اما باز گفتند داریم می‌رویم جلسه. جواب تلفنم را هم نمی‌دادند. آنها می‌خواستند نیکبخت محبوب باقی نماند و فقط می‌خواستند او را خراب کنند.
  
خیلی‌ها بر این باور هستند اگر نیکبخت در استقلال می‌ماند به محبوبیتی اندازه مجیدی و حتی فراتر از او می‌رسید.
بله، همین چیزها بود که آقایان را ترساند. آنها همیشه از محبوبیت بازیکنانشان می‌ترسند. من هم اصلا دوست نداشتم از استقلال جدا شوم اما من را کنار گذاشتند.
  
خب بین این همه تیم چرا رفتید پرسپولیس؟
آن موقع پرسپولیس فقط مدعی بود و تیم‌های دیگر همه ضعیف بودند. اگر چند تیم خوب دیگر غیر از استقلال در لیگ بودند من هیچ وقت به پرسپولیس نمی‌رفتم. متاسفانه آن زمان فوتبال ما فقط دو قطبی بود، بر عکس الان که چند قطبی است.
  
گویا آن زمان فتح‌الله‌زاده هم واسطه بازگشت‌تان به استقلال شده بود.
بله، آنها هم از همین ناراحت شدند که چرا فتح‌الله‌زاده می‌خواهد من را به استقلال برگرداند. آن روزها چشم دیدن خیلی‌ها را نداشتند.
  
با توجه به این صحبت‌هایی که داشتید، قلعه‌نویی را می‌بخشید؟
دوست ندارم اسمی از کسی ببرم اما حاضرم بیایم یک جا بنشینم و بگویم آقایان آن روزها چه بلایی سر من در آوردید و همه حرف‌هایی که پشتم زدند و باعث جدایی‌ام شدند را بگویم.
  
کی می‌خواهید مربیگری را شروع کنید؟
من الان 38 سال سن دارم و هنوز وقت دارم برای مربیگری، اما قطعا مثل برخی از بازیکنان نیستم که مستقیم وارد دنیای مربیگری شوم. دوست دارم اول تجربه و علم بیاموزم و بعد وارد دنیای مربیگری شوم.
  
موفق می‌شوید؟
شک نکنید که موفق می‌شوم. همان‌طور که در بازیگری‌ام موفق بودم در مربیگری هم موفق می‌شوم و به خیلی از اهدافم می‌رسم.
  
در مربیگری از محبوبیت‌تان نترسند؟
بعید هم نیست. یکسری همیشه با محبوبیت آدم‌ها مشکل دارند.
  
راستی گویا از استقلال هنوز طلب دارید؟
بله، طلب دارم اما من مثل بعضی از بازیکنان نیستم که ادعای تعصب داشته باشم و بعد از استقلال شکایت کنم. بازیکن یک سال بیشتر در استقلال بازی نکرده و مدعی تعصب می‌شود بعد برای پولش می‌رود و از استقلال شکایت می‌کند. من تعصبم به استقلال را با شکایت نکردن از این تیم نشان می‌دهم.
  
چقدر طلب دارید؟
200میلیون طلب دارم. بعد برایم جالب است که آقایان منت گذاشتند و گفتند نیکبخت را به استقلال برگرداندیم. در حالی که من همان سال با کم‌ترین قرارداد به عضویت استقلال در آمدم اما بازیکنی که نور چشمی آقایان بود و هر جا رفتند او را با خود بردند در پست من یک میلیارد گرفت. نیکبخت آن‌قدر به استقلال تعصب داشته که دنبال مسائل مالی هیچ وقت نبوده اما آقایان فقط خواستند او را خراب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zplj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مثلث قهرمانی در لیگ هفدهم؛ 2 استقلالی و یک پرسپولیسی