تاریخ انتشار: 1396/06/06 10:58
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 186301

میثم آقایی: علت بازی نکردن من خصومت با رئیس هیات فوتبال است/ این آقا به من گفت چرا در برنامه‌های تلوزیونی از من تشکر نمی‌کنید!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک به شدت علیه برخی مسئولین اراکی موضع گرفت.
میثم آقایی: علت بازی نکردن من خصومت با رئیس هیات فوتبال است/ این آقا به من گفت چرا در برنامه‌های تلوزیونی از من تشکر نمی‌کنید!

 میثم آقایی بازیکن این فصل آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص علت بازی نکردنش در تیم گفت: وقتی که قرار بود به پارس جنوبی جم بروم، هیات فوتبال استان از من درخواست خروجی استان کرد و از آنجایی که از باشگاه آلومینیوم طلب داشتم، طبق نامه ای که باشگاه به دست من داد قرار شد تا پول خروجی استان را باشگاه به هیات فوتبال بدهد. نامه را به هیات فوتبال بردم و به آقای غفاری رئیس هیات فوتبال دادم و آنها نیز تائید کردند و من رفتم به پارس جنوبی.

وی ادامه داد: من یک سال در تیم پارس جنوبی بازی کردم و اینکه باشگاه پول را به هیات فوتبال نداده یا هر اتفاق دیگری رخ داده من نمی‌دانم، اما اکنون که خواستم دوباره به آلومینیوم برگردم، نمی‌گذاشتند تا قرارداد من ثبت شود و رئیس هیات فوتبال به من گفت شما بازیکن بی‌غیرتی هستی و من این تیم لیگ دویی را از فدراسیون فوتبال هبه کردم و به اراک آوردم اما شما یک تشکر از من نکردید!

آقایی افزود: من به ایشان گفتم اگر شما این تیم را آوردید اینجا، ما هم زحمت کشیدیم و تیم را قهرمان کردیم. ایشان برگشتند به من گفتند که می‌روید برنامه تلوزیونی چرا از من تشکر نمی‌کنید! من به ایشان گفتم که شما باید یک قدم بردارید که من از شما تشکر کنم. بخاطر همین موضوع ایشان به من گفتند که اجازه نمی‌دهم کارت بازی شما صادر شود که منم گفتم اشکالی ندارد و بهشون گفتم که فوتبال اراک آنقدر آدم های بزرگی دارد که نیازی به شما نیست.

هافبک آلومینیوم خاطر نشان کرد: در کل میخواهم به هواداران اراک بگویم که اگر کارت بازی من صادر نمی‌شود روی خصومت شخصی آقای غفاری است و می‌توانست دست جوان اراکی را بگیرد و به من کمک کند نه اینکه یار دوازدهم تیم نساجی شود. آقای غفاری درخصوص بازی آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد به هیچ وجه از آلومینیوم اراک دفاع نکرد. دیروز هم ثابت کرد که فوتبال اراک به هیچ وجه برایش مهم نیست ولی امیدوارم هرچه زودتر در تصمیم خود بازنگری کنند. الان 40 سال است که اینجاست و برایم سئوال است که بازنشستگی چرا برای این آقایان فرا نمی رسد. امیدوارم ایشان هرچه زودتر بروند و یک شخص جوان در راس کار قرار بگیرد تا به فوتبال اراک کمک کند.

میثم آقایی در پایان گفت: در پایان نیز از آقای علی حنطه عذرخواهی می کنم که نتوانستم در این چند هفته به وی کمک کنم و همچنین از حاج صمد محمدی نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zr5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی: اگر آقای مهابادی من را می خواست چرا رضایت نامه ام را داد؟
مصاحبه جنجالی بازیکن پارس جنوبی جم در خصوص سرمربی سابق

حنطه: هدف فصل بعد آلومینیوم صعود به لیگ برتر است!
در اراک میزبان نیستیم بلکه میهمانیم؛