تاریخ انتشار: 1396/06/04 12:17
تقابلی جدی با شاگردان سابق؛
کد خبر: 186646

پیش بازی آلومینیوم اراک-نساجی؛ پاشا و اراک به هم رسیدند

آلومینیوم در هفته سوم مسابقات لیگ یک در خانه میزبان نساجی است.
پیش بازی آلومینیوم اراک-نساجی؛ پاشا و اراک به هم رسیدند

 دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر یکشنبه در استادیوم امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر می روند.

کوبل داوری:

امید سعیدفر – مهدی شفیعی – امراله طراح – ابوالفضل دوستی – ناظر: علیرضا یزدانی

پیش بازی:

بازی دو تیم از حساسیت های بالایی برخوردار می باشد چرا که مهدی پاشازاده سرمربی فعلی نساجی مازندران در نیم فصل دوم فصل گذشته سکان دار نیمکت اراکی ها بود و اتفاقا نتایج شایسته ای را با این تیم کسب کرد. پاشازاده و نساجی که در هفته قبل مقابل گل گهر سیرجان بازی را واگذار کردند، به دنبال پیروزی و تثبیت جایگاهش به هواداران نساجی می باشد. در سوی دیگر ماجرا نیز آلومینیومی قرار دارد که در هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست در حالی که با دو گل از مس رفسنجان عقب بود، در دقیقه نود و شش گل مساوی را وارد دروازه حریف کند و یک امتیاز را توشه سفر خود به اراک کند. آلومینیوم و نساجی در چند روز گذشته بازیکنانی را به تیم خود اضافه کرده اند که نشان از تقابل جذاب آنها در این هفته خواهد داشت. جدال مهدی پاشازاده و علی حنطه می تواند زیبا و در عین حال جذاب نیز باشد که باید دید به نفع کدام تیم به اتمام می رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آلومینیوم اراک: محمد رضا قویدل - ابوالفضل قربانی - میلاد رخشان - مهران مرادعلی - آرش قادری - حسین احمدلو - وحید جعفری - مهدی خلج - ایمان رئیسی نسب - امیرنوری - محمد حسین داودی

سرمربی: علی حنطه

نساجی: مجتبی روشنگر - مجتبی ممشلی - مجتبی بیژن - محمد آشتیانی - حسن نجفی - محمود شفیعی - محسن آذرباد - محمد اوسانی - سهیل رحمانی - امید عبادزاده - پیمان رنجبری

سرمربی: مهدی پاشازاده

آخرین تقابل:

این دو تیم فصل قبل دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی رفت، دو تیم توفیق چندانی نداشتند و در هوای برفی اراک به تساوی 1-1 دست یافتند. آلومینیوم در بازی برگشت دست به کار بزرگی زد و نساجی را در خانه و با تک گل میلاد احمدی شکست داد. در آن بازی پاشازاده روی نیمکت آلومینیوم بود و در پایان بازی به شدت توسط هواداران نساجی تشویق شد و از آنجا بود که مهدی پاشا در دل هواداران نساجی نشست.

نکات خواندنی:

* حسین مددی و محمد آشتیانی بازیکنان امسال نساجی هستند که فصل قبل در اراک توپ می زدند و در آن سو نیز ابوالفضل قربانی در تیم آلومینیوم قرار دارد که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را در کارنامه دارد.

* هیچ یک از گلزنان دو تیم در ادوار مختلف، در تیم هایشان حضور ندارند.

* نساجی تاکنون موفق به پیروزی مقابل تیم آلومینیوم اراک نشده است.

گفتنی است این دیدار پخش زنده نخواهد داشت و می توانید با ورود به کانال فرتاک ورزشی از اتفاقات این بازی مطلع شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yd7qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار ضعیف نساجی مقابل آلومینیوم/ طلسم شکسته می‌شود!
تقابل پاشازاده با یاران سابق؛

زمزمه های پیروزی نساجی با پاشازاده!
پس از باخت مقابل گل گهر؛