تاریخ انتشار: 1396/06/01 12:35
پس از باخت مقابل گل گهر؛
کد خبر: 187255

زمزمه های پیروزی نساجی با پاشازاده!

با توجه به شکست نساجی مقابل گلگهر سیرجان در خانه، هجمه های زیادی به نحوه بازی تیم وجود داشت به طوری که بسیاری از هواداران از این تیم ابراز نا امیدی کردند.
زمزمه های پیروزی نساجی با پاشازاده!

 با این حال برخی کارشناسان معتقد هستند تیم نساجی از پتانسیل مناسبی جهت صعود به لیگ برتر برخوردار است. تیمی که در امر یارگیری بر خلاف بسیاری از تیم ها صرفا به جذب بازیکنان کلیدی و کم نام نشان بسنده کرده است و این قابلیت را دارد تا با تلفیق تجربه و جوانی هفته به هفته از نقاط ضعف خود کاسته و به شمار پیروزی های خود اضافه کند.

نساجی فصل قبل به دلیل دریافت گل های بسیار و با وجود گل زده بالا از کورس صعود باز ماند و پاشازاده با اطلاع از این موضوع دست به ترمیم این دفاع آشفته زد. وی با جذب ممشلی و بیژن و همچنین حفظ نجفی و غلامعلی تبار دیواری محکم مقابل دروازه خود کشید ولی هنوز یک چیز مانده که پاشازاده نتوانسته درمانی برای آن پیدا کند!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد نساجی سال قبل با تکیه بر سرعت و تکنیک قاسمی نژاد و گلزنی عباس زاده خط حمله ویرانگری داشت که به دلیل رفتن این دو بازیکن، پاشازاده هنوز نتوانسته جایگزین هایی مناسب برای این تیم پیدا کند. با این وجود انتظار میرود تیم یکدست پاشازاده با کارهای تیمی و بجای ستاره سازی، یک تیم ستاره داشته باشد و با توجه به تلاش بازیکنان و کادر فنی این کار دور از دسترس نخواهد بود.

نساجی امسال را اکثر کارشناسان تیمی معمولی اما با امکانات عالی مطرح کرده اند و این نکته را یادآور میشویم که آقای خاص ( مورینیو ) نیز با یک تیم معمولی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد . پس هواداران نساجی زمزه های پیروزی را سر دهند تا تیم محبوبشان با انرژی های مثبت به کار خود ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dll9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقویت نساجی در خط آتش با صلاح دید پاشازاده!
با ورود دو بازیکن جدید؛

چرا حسن نجفی در ترکیب نساجی افت کرده است؟!
تغییر پست ناگهانی کاپیتان را حیران کرده؛

پاشازاده: از نتیجه راضی نیستم/ گل حریف شانسی بود!
سرمربی نساجی در کنفرانس خبری بعد بازی؛

زرنگی پاشازاده در هفته اول مسابقات لیگ یک
مهدی پاشا برنامه‌ ویژه برای نساجی دارد؛