تاریخ انتشار: 1396/06/04 11:58
تقابل کویرنشینان در حافظیه؛
کد خبر: 186649

پیش بازی فجرسپاسی-مس رفسنجان؛ بدشانس‌ها به هم رسیدند!

فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.
پیش بازی فجرسپاسی-مس رفسنجان؛ بدشانس‌ها به هم رسیدند!

 دو تیم مدعی صعود مس رفسنجان و فجر شهید سپاسی شیراز در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حافظیه به مصاف یکدیگر می روند.

کوبل داوری:

احمد محمدی – سعید قاسمی – حمید سبحانی – وحید مالکی- ناظر: حسین عرب براقی

پیش بازی:

فجرسپاسی در هفته اول و درجایی که حقش باخت نبود، مقابل بادران اولین شکست خانگی خود را در فصل جدید تجربه کرد و در هفته دوم نیز در تبریز مقابل ماشین سازی ناکام بود تا سریال بدشانسی های کلانتری و شاگردانش ادامه داشته باشد. در آن سو نیز یاران علی سامره کمی بدشانس تر از فجر بودند. آنها در هفته اول و درحالی که 1-0 از خونه به خونه جلو بودند، در نهایت بازی به تساوی انجامید و اوج بدشانسی آنها در هفته دوم و مقابل تیم آلومینیوم بود. جایی که مس در خانه 2-0 از حریف خود جلو بود اما با بدشانسی و همچنین اشتباهات داوری آن بازی به تساوی 2-2 انجامید. دو تیم که تا اینجای کار هنوز بردی را در جدول کسب نکرده اند، سخت به دنبال پیروزی در این بازی ها می باشد تا از بقیه رقبا عقب نیوفتند. جدال دو مربی نیز می تواند به جذابیت های این بازی اضافه کند،سامره یا کلانتری کدامیک به زودی رستگار می شود.

ترکیب احتمالی:

فجرسپاسی شیراز: میلاد احمدیان - سعید قائدی فر - محمد حسینی - جلال عبدی - علی دغاغله - میلاد امیری - محمد پاپی - شاهین مجیدی - امین مشایخ - مهدی نظری - مهدی دغاغله

سرمربی: علی اصغر کلانتری

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - سیدکاظم حیات منش - علی مرزبان - امیر خدامرادی - حسین رسولی - سجاد حیدری - محمدحسین کریم زاده - حمید غلامی

سرمربی: علی سامره

آخرین تقابل:

دو تیم فصل قبل در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در بازی رفت تیم مس رفسنجان در خانه فجر با تک گل امیرحسین موسی زاده موفق شد حریف را شکست دهد اما در بازی برگشت و در دیداری پرگل، این فجرسپاسی بود که با هدایت غلام پیروانی موفق شد 3-2 تیم مس را در خانه خود شکست دهد.

نکات خواندنی:

* هیچ یک از گلزنان فصل گذشته فجرسپاسی در تقابل با مس رفسنجان در این تیم حضور ندارند.

* امیرحسین موسی زاده که فصل قبل در بازی رفت تک گل پیروزی بخش تیمش را زد، به دلیل کارت قرمزی که در هفته دوم این فصل گرفت، در این بازی غائب خواهد بود.

گفتنی است این دیدار به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zxee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از تعویض های اشتباه تا اشتباهات تاثیرگذار داور!
سامره منتظر روزهای خوب؛

کلانتری 3 بازی و صفر امتیاز مقابل ماشین سازی!
مربی همیشه مغلوب مقابل تبریزی‌ها؛

سامره: باید با اختلاف 5 گل پیروز می‌شدیم/ داوری بازی بسیار بد بود!
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد بازی؛