تاریخ انتشار: 1402/01/25 22:17
کد خبر: 7801

مس یک - پرسپولیس ۳، این بازی ده گل دیگر داشت!

پرسپولیس در یک بازی پر موقعیت و هیجان انگیز با نتیجه سه بر یک مس کرمان را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند پیش از دربی به دست آورد.
مس یک - پرسپولیس ۳، این بازی ده گل دیگر داشت!

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، مس کرمان در ورزشگاه مملو از جمعیت باهنر میزبان پرسپولیس بود. دو تیم انگیزه‌های بالایی داشتند و پرسپولیس برای بازگشت به صدر و مس برای دورتر شدن از منطقه سقوط به پیروزی نیاز داشتند.

بازی از همان ابتدا پرهیجان و با موقعیت‌های زیاد آغاز شد و در نهایت در دقیقه ۲۲، قفل دروازه شهداد نژاد روی سانتر عالی اسماعیلی‌فر و ضربه تمام کننده سعید صادقی شکسته شد.

1852182

درحالی که مسی‌ها هنوز در شوک این گل بودند، مهدی عبدی در محوطه جریمه سرنگون شد تا گولسیانی اختلاف را از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۶ دو برابر کند. در این نیمه پرسپولیس موقعیت‌های دیگری نیز داشت اما بازی با همان دو گل به پایان رسید.

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ورزشگاه باهنر کرمان/ جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰/ تماشاگر: ۱۵ هزار نفر

تیم داوری: کوپال ناظمی، مهدی عالیقدر، هادی طوسی و احمد محمدی/ ناظر: فریدون اصفهانیان

1852176

ترکیب مس کرمان:
آرمان شهداد نژاد،‌ میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد(۸۰- محمد صالح محمدی)، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری (۱+۹۰محمد صبوری)

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی (۸۳- عیسی آل کثیر)، سروش رفیعی(۷۰- سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (۱+۹۰- کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی (۸۳- امید عالیشاه)، وحید امیری، مهدی عبدی(۷۰- لئاندرو پریرا)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zze2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری: بازیکنان پرسپولیس به رختکن برگشتند!
در اعتراض به آب ندادن به زمین چمن

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد
با نیمکت‌نشینی آل‌کثیر و اسماعیلی‌فر