تاریخ انتشار: 1396/02/27 09:56
کد خبر: 210304

سعد ناطق انتقالش به المرخیه را تکذیب کرد

روز دوشنبه برخی منابع قطری از جمله منبع مربوط به باشگاه المرخیه قطر اعلام کردند با سعد ناطق مدافع مد نظر پرسپولیس توافق کرده‌اند تا حضور این بازیکن در جمع سرخ‌ها منتفی شود.
سعد ناطق انتقالش به المرخیه را تکذیب کرد

 همان روز مدیر برنامه‌های ایرانی ناطق به ایران ورزشی گفت این خبر کذب است و حتی تصویری از گفت و گوی خود با ناطق در فضای مجازی را ارسال کرد که نشان می‌داد ناطق این خبر را تکذیب کرده و گفت به زودی درباره‌اش صحبت می‌کند.
دیروز اما مصاحبه‌ای از این بازیکن 23 ساله عراقی در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که به نظر می‌رسد در راستای همین داستان باشد.
به هر حال بد نیست بدانید که ناطق در این مصاحبه گفته است: «من هنوز با هیچ باشگاهی توافق نکردم و روی پیشنهادها فکر می‌کنم. من شنیدم که پرسپولیس به دلیل پرونده‌هایی که در فیفا دارد در جذب بازیکن خارجی دچار مشکلاتی شده است. یک ماه پیش پیشنهاد المرخیه به دستم رسید اما هیچ قراردادی با این تیم امضا نکردم و هنوز جوابی به آن باشگاه ندادم.»
وی در مورد اینکه برخی از سایت‌های قطری خبر از نهایی شدن حضورش در المرخیه را داده‌اند گفت: «من در روزهای اخیر در عراق حضور داشتم و اصلا از این کشور خارج نشدم. حتی هم‌تیمی‌هایم می‌توانند شهادت بدهند که در روزهای اخیر در عراق بودم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395nke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مورد نظر برانکو از چنگ پرسپولیسی ها پرید