تاریخ انتشار: 1396/02/02 19:23
کد خبر: 215376

برانکو و دیاز در الکلاسیکو به فکر رو دست به الهلال/با دست خالی و غیرت ایرانی مقابل پول نفتی

الهلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قرمانان آسیا به مصاف هم میروند و شباهتها و تفاوتهای زیادی دارند.

الهلال عربستان و پرسپولیس ایران دوشنبه در دیداری حساس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر میروند این در حالی است که دو تیم در دقایق ابتدایی بازی خطرناک تر خواهند بود. الهلال و پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی بازی 4 گل در 4 دیدار قبلی خود رقم زده اند. دو تیم از دقایق 30 تا 60 در دیدارهای قبلی خود نه گلی زده و نه گلی دریافت کرده‌است و در نهایت 15 دقیقه پایانی را نیز همانند ابتدای بازی پربرخورد و هیجان دنبال کرده و 4 گل ثبت شده است.

سرخپوشان در این دیدار سروش رفیعی و سید جلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و حضور محمد انصار در این مسابقه مرگ و زندگی در هاله ای از ابهام قرار دارد که امروز تکلیف این موضوع مشخص میشود.

الهلال بدون چهار ستاره اصلی خودیاسر الشهرانی، سالم الدوساری، یاسر القحطانی و مجاهد المنیع ۴ بازیکن غایب در مصاف با پرسپولیس هستند

برانکو در این دیدار به فکر رو دست به رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال است که تمدید قرار داد این مربی سرشناس که توانست مثل همتای خود قهرمانی لیگ کشورش را کسب کند حاشیه های زیادی به همراه داشت.

مدیر باشگاه الهلال که امیر نواف بن فیصل از تمدید قرارداد دو ساله مرد آرژانتینی و حضور طولانی مدت  رامون دیاز در این کشور خبر داده بود سرمربی الهلال هر گونه توافق جدید با این باشگاه را تکذیب کرد و مدعی شد با وجود خوشحالی از توجه الهلالی ها برای ماندن در تیم ترجیح می دهد تصمیم نهایی اش را بعد از پایان فصل و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

نکته جالب این که شرایط سرمربی آرژانتینی بی شباهت به مربی کروات پرسپولیس نیست چون در آستانه رویارویی حساس قهرمانان ایران و عربستان در مسقط عمان هم دیاز هم برانکو ایوانکوویچ با وجود تمایل دو باشگاه برای امضا قرارداد آن را به تعویق انداختند.

به گفته برخی از نشریات عربی بازیکنان الهلال به دلیل همین حواشی از عدم تمرکز خود صحبت کردند.

اما بر خلاف شباهتهایی که هردو سرمربی در این مقطع دارند یک فرق بزرگ در دوتیم وجود دارد

و  آن هم نیمکت قوی الهلال و دست خالی برانکو است.

برانکو در تلاش است تا یک رو دست بزرگ به دیاز بزند و جایگاه پرسپولیس را در گروه Dمسابقات جام باشگاههای آسیا بهبود بخشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395rjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معادلات پیچیده برای خط دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان؛ این بیاد اون بره!
اختصاصی|

استقلال بهترین تیم مستحکم آسیا؛پرسپولیس دوم/طارمی فرصت‌سوزترین؛ شیخ ویسی بهترین گلر
آمار AFC از بهترین‌ها و بدترین‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا