تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:13
کد خبر: 237404

حسین قنبری: دوست داریم ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم

عصر جمعه هفدهم دی ماه 1395 قوهای سپید انزلی در ورزشگاه خانگی خود موفق شدند با تک گل حسین قنبری تیم آلومینیوم اراک را شکست دهند.
حسین قنبری: دوست داریم ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم

به گزارش فرتاک ورزشی، به همین مناسبت گفتگو کوتاهی با حسین قنبری زننده گل سه امتیازی ملوان در این دیدار انجام داده ایم که نظر شما را به این مصاحبه جلب می کنیم .

هافبک ملوان درباره بازی امروز گفت: بازی امروز بازی بسیار سختی بود حتی سخت تر از بازی گذشته در مقابل این تیم در نیم فصل اول ، به نظر من آلومینیوم در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید خیلی قوی تر شده است و با توجه به اینکه در بازی امروز چند بازیکن اصلی خودمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم خوشبختانه توانستیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم .

وی در ادامه افزود: در نیمه اول شرایط کمی سخت تر بود اما در نیمه دوم با تلاش بیشتر توانستیم به گل برسیم و پس از آن نیز به خوبی از گل زده دفاع کردیم و هر 3 امتیاز این دیدار خانگی را که برای ما بسیار اهمیت داشت کسب نمودیم .

قنبری درباره گلی که به ثمر رساند گفت: این گل سوم من برای ملوان و دومین گل 3 امتیازی من در این فصل برای تیمم بود .

تیم ما تیم بسیار جوان و خوبی است و خوشبختانه شرایط تیمی ما نیز تا به اینجای فصل خیلی خوب بوده است ، گاهی اوقات هم مسائلی رخ می دهد که تمرکز بازیکنان تیم را به هم می ریزد اما امیدواریم که این مشکلات نیز برطرف شود ، امیدوارم که دست در دست هم بدهیم تا با کمک هم ملوان را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم .

هافبک ملوان درباره بازی هفته آینده مقابل راه آهن گفت: درست است که در هفته های اخیر راه آهن نتایج ضعیفی کسب نموده، اما به نظر من در لیگ یک هیچ بازی آسانی وجود ندارد که بگوییم در آن از پیش برنده خواهیم بود ،  همه بازی ها فشرده و سنگین است و نباید حتی راه آهن را دست کم گرفت ، در نیم فصل دوم همه بازی ها سخت خواهد بود ، انشاالله در بازی آینده نیز با روحیه ای بالا و با حمایت هواداران برای کسب هر 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم دل هواداران متعصب ملوان را شاد کنیم .

وی درباره مصدومیتش گفت: اتفاقا باید بگویم در جریان بازی وقتی با داور صحبت می کردم از من عذرخواهی کرد و گفت که آن صحنه را اصلا ندیده است ، در هر صورت برخوردی اتفاق افتاد که بازیکن تیم حریف روی هوا با آرنج خود ضربه محکمی به صورت من وارد کرد که متاسفانه ابرو من شکافته شد و احتمال دارد چند بخیه هم بخورد اما باز هم می گویم که کسب این پیروزی آنقدر باعث خوشحالی ما شد که آن درد فراموش شد .

قنبری در پایان اظهار کرد: با تشکر از شما و همه هواداران خونگرم ملوان که همواره ما را مورد حمایت خود قرار می دهند امیدوارم در ادامه راه نیز با کسب نتایج خوب و حفظ موقعیتمان در جدول ملوان و هواداران عزیزش را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a7gq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قنبری، دقایق محدود اما بسیار موثر