تاریخ انتشار: 1395/10/09 12:45
کد خبر: 239576

بنگستون و پریمیوف / اشتباه پرسپولیس !

اگرچه انتقال جری بنگستون به ذوب‌آهن در زمره جابه‌جایی‌های موفق لیگ شانزدهم دسته‌بندی نمی‌شود، اما طعنه‌آمیز است که مهاجم هندوراسی پرسپولیس تا همین جا هم عملکردی به مراتب موفق‌تر از پریموف اوکراینی داشته است.
بنگستون و پریمیوف / اشتباه پرسپولیس !

بنگستون که تا اینجا چیزی حدود 650دقیقه برای تیم اصفهانی بازی کرده، مقابل پدیده موفق شد دومین گل فصلش را به ثمر برساند. او تا به حال دو گل زده، یک پاس گل داده و یک پنالتی برای تیمش گرفته است؛ آماری که اگرچه آنقدرها قابل دفاع به نظر نمی‌رسد، اما مسلما از عملکرد پریموف اوکراینی در پرسپولیس موجه‌تر بوده است.

 پریموف تا به حال چیزی حدود 170دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته و عملا هیچ کار مثبتی انجام نداده است. او که بازیکنی کند و سنگین نشان می‌دهد، حتی در فاز پرس فردی هم کمک چندانی به قرمزها نمی‌کند. این در حالی است که بنگستون فصل گذشته خیلی به پرسپولیس کمک کرد و با توجه به آشنایی‌اش با فضای این تیم، شاید اگر امسال هم قراردادش را تمدید می‌کرد می‌توانست موثرتر از تحفه‌های اوکراینی باشد. بنگستون که با اصل نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس کنار آمده بود، ابتدای فصل خیلی اصرار داشت در این تیم بماند، اما باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد او نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39abjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج طارمی بازهم امیری خواهد بود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ماشین سازی 
حضور رضاییان و پریمیوف در ترکیب اصلی؟