تاریخ انتشار: 1395/10/01 16:26
کد خبر: 241476

حیف که رحمتی برای صعود کافی نبود

مهدی رحمتی روزهای تلخی را در استقلال سپری می کند. او آخرین بار درلیگ دوازدهم جام قهرمانی را بر بالای سر برد و از آن موقع به بعد بیشتر خاطرات ورزشی اش تلخ بوده است
حیف که رحمتی برای صعود کافی نبود

به گزارش فرتاک ورزشی،بعد از آن قهرمانی – مهدی رحمتی در آستانه صعود تیم ملی  به جام جهانی با پیراهن تیم ملی خداحافظی کرد و علاوه بر جام جهانی – جام ملت ها را هم از دست داد و در ادامه به همراه پیکان به دسته اول سقوط کرد و یکی دو فصلی است که هر قدر در دروازه استقلال تلاش می کند منجر به جامی نمی شود. این طبیعی است. فقط رحمتی برای صعود کافی نیست که اگر بود پیکان در لیگ برتر می ماند و به لیگ یک سقوط نمی کرد. 

 

اشتباه است که اذعان کنیم دروازه بان همه تیم است. دروازه بان می تواند در موفقیت تیم نقش تاثیر گذاری ایفاء کند. همان طور که یک مدافع میانی می تواند با دفع توپ ها در موفقیت اثر گذار باشد یا مدافع راست با اورلب کردن و پاس گل هایی که می دهد. فوتبال یک بازی گروهی است. تیم فوتبال مثل حلقه های یک زنجیر است. درشتی و کوچکی اشان زیاد مهم نیست. یکی گسسته شود زنجیر پاره و صلابت خود را از دست می دهد و دیگر اصلا زنجیر نیست. 

 

مهدی رحمتی در درون دروازه سعی در ارایه بهترین نمایش و بهترین سیوها را دارد. مدافعانش را راهنمایی و حتی از آنها انتقاد می کند. به آنها می گوید خدا ازتون نگذره تا به خود بیایند اما ...

 

اما استقلال بعداز کم کردن بخت قهرمانی خود در لیگ برتر موقعیت قهرمانی در جام حذفی را هم از دست داد. این روزها به استقلال ثابت شده برای صعود فقط رحمتی کافی نیست. البته به رحمتی هم ثابت شده تیم فوتبال فقط در یک دروازه بان خوب خلاصه نمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39amnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیو رحمتی استقلال را به بازی برگرداند