تاریخ انتشار: 1397/06/07 22:35
کد خبر: 132428

اختصاصی فرتاک ورزشی؛ کادرفنی سیاه جامگان معرفی شد

پس از کشمکش ها و جلسات فراوان سرانجام کادرفنی سیاه جامگان رسما معرفی شد.
اختصاصی فرتاک ورزشی؛ کادرفنی سیاه جامگان معرفی شد

با حضور حمید زوهانی سرمربی جوان سیاه جامگان پس از استعفای علی حنطه، پیش بینی می شد کادرفنی سیاه جامگان دچار تغییراتی شود؛ زوهانی طی روزهای گذشته گزینه های مختلفی را به باشگاه معرفی کرده بود و مذاکراتی پیرامون این مسئله شکل گرفته بود که سرانجام امروز این مذاکرات نهایی شد و کادرفنی سیاه جامگان معرفی شد. براساس اخبار مواصله به خبرنگار "فرتاک ورزشی" در مشهد، ادموند یونان پور مربی 55 ساله اهوازی که در کارنامه خود هدایت تیم های ابومسلم خراسان، پاس تهران، برق شیراز و ... دارد و در کادرفنی علیرضا مرزبان، فرهاد کاظمی و ... حضوری مثبت داشته است به عنوان دستیار اول زوهانی انتخاب شده است و حسین کاظمی هافبک پیشین باشگاه استقلال و مجید باجلان مدافع سابق باشگاه ذوب آهن دستیار دوم و سوم زوهانی در سیاه جامگان خواهند بود.

حمید تقوی سرمربی تیم ملی راگبی ایران مسئولیت مربیگری بدنسازی سیاه جامگانی ها را برعهده خواهد داشت و سیروس سنگچولی نیز به عنوان تنها بازمانده از کادرفنی علی حنطه، زوهانی را در امر هدایت دروازه بانها همراهی خواهد کرد؛ براساس توافقات، آرمین رهبر سرپرست سیاه جامگان به مانند فصل گذشته، در فصل جدید خواهد بود.

دیدار بعدی سیاه جامگان، روز جمعه 16 شهریور در مقابل قشقایی شیراز در ورزشگاه تختی مشهد خواهد بود و زوهانی 10 روز فرصت آماده سازی تیمش را خواهد داشت و براساس برنامه سرمربی جدید سیاه جامگان، آنها تمرینات فشرده و دو نوبتی را تا پیش از مصاف مقابل قشقایی پشت سر خواهند گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39drzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی سابق در یک قدمی سیاه جامگان