تاریخ انتشار: 1395/11/13 00:45
کد خبر: 232152

ستاره سابق ملوان و فرشته نجات رشتی ها

ستاره سابق ملوان و فرشته نجات رشتی ها

رای شاگردان علی نظرمحمدی، تساوی در زمین خونه به خونه مازندران هم نتیجه بدیمحسوب نمی‌شد اما قرمزهای رشت  با تک‌گل دقیقه 78، تیم حریف را شکست دادند و همه 6 امتیاز این فصل را از رقیب ثروتمند مازندرانی گرفتند.

 در این مسابقه، خبری از موقعیت‌های متعدد گلزنی نبود و به نظر می‌رسید هر دو تیم در مسیر رقم‌زدن یک تساوی بدون گل هستند اما ستاره ریزنقش سپیدرود که در آخرین بازی خانگی نیم‌فصل اول هم گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کرده بود، باز هم در نقش یک ناجی ظاهر شد و در یک لحظه کلیدی، ورق بازی رابه نفع سپیدرود برگرداند تا این تیم موقتا رتبه دوم جدول را پس بگیرد و در تعداد بازی برابر با تیم صدرنشین ملوان، در فاصله یک امتیازی این تیم دیده شود. نزهتی این روزها کلیدی‌ترین مهره سپیدرود به شمار می‌رود. بازیکنی که هفته گذشته، دربی حساس گیلان را به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین آغاز کرد اما ورودش به زمین در آغاز نیمه دوم، شرایط را به سود سپیدرود تغییر داد.

نزهتی بعد از تساوی در نبرد با ملوان، در فضای بیرونی ورزشگاه ایستاده بود و به هواداران و هم‌تیمی‌ها اطمینان می‌داد که سپیدرود بدون هیچ تردیدی لیگ برتری خواهد شد. او اطمینان‌بخشی به سپیدرودی‌ها را در زمین مسابقه نیز ادامه داد و با یک گل حساس، کاری کرد تا سپیدرود بعد از چئد هفته با پیروزی آشتی کند. تیم نظرمحمدی برای لیگ‌برتری شدن، این روزها بیشتر از هر بازیکن دیگری روی ساق‌های پویای پویا حساب می‌کند. روی تبحر او در دور زدن خط دفاعی حریف و توانایی‌اش در مجاب‌کردن داور برای اعلام پنالتی. مهم‌تر از همه این فاکتورها اما شاید روحیه فوق‌العاده این بازیکن باشد. او زودتر از همه لیگ برتری شدن تیم را باور کرده و بیشتر از همه، برای برقراری جشن صعود در رشت انگیزه نشان می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39el9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک خونه به خونه: این هفته و هفته آینده خیلی چیزها تغییر خواهد کرد
عمران‌زاده باید به کمیته انضباطی برود