تاریخ انتشار: 1395/11/06 00:19
کد خبر: 233652

بازدید هیات مدیره جدید آلومینیوم اراک از تمرینات این تیم

اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه آلومینیوم با حضور در محل تمرین امروز تیم فوتبال این باشگاه با بازیکنان در مورد مسائل جاری باشگاه به گفت و گو پرداختند.
بازدید هیات مدیره جدید آلومینیوم اراک از تمرینات این تیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید بیاتیان، علیرضا دهشمند و احمد بهاری اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم که روز گذشته به عضویت هیئت مدیره باشگاه درآمدند امروز در نخستین اقدام خود به تمرین تیم فوتبال آلومینیوم سر زدند و از بازیکنان این تیم خواستند تا برای کسب نتایج مثبت در ادامه راه تمام توان خود را به کار بندند.

سعید بیاتیان در جمع بازیکنان تیم آلومینیوم گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که هر چه زودتر پرداختی بازیکنان را به روز کنیم و با این کار به تمرکز بیشتر بازیکنان کمک کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: کسب نتیجه در بازیهای پیش رو، بالاخص بازی آتی می تواند زمینه ساز آشتی هواداران با ورزشگاه باشد و باید همگی تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم.

علیرضا دهشمند نیز خطاب به بازیکنان گفت: با همه توان خود در تلاش هستیم تا بتوانیم با گرفتن بودجه مناسب مطالبات اعضای تیم را پرداخت کنیم و از شما بازیکنان نیز درخواست می کنیم تمام تلاشتان را در زمین بازی به کار ببندید تا بتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل اسبق آلومینیوم افزود: درخواست می کنیم بازیکنان به حاشیه ها توجهی نداشته باشند و تمام ذهنشان را روی مسائل فنی متمرکز کنند تا بتوانیم با کسب نتایج مثبت موجبات شادی هواداران را فراهم آوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ez5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-مس رفسنجان؛ نبرد میانه جدولی ها در اراک