تاریخ انتشار: 1396/12/25 19:32
کد خبر: 155704

نکته نگران کننده درخصوص محسن کریمی

مصدومیت های مداوم ستاره استقلال باعث نگرانی آبی ها شده است.
نکته نگران کننده درخصوص محسن کریمی

محسن کریمی وقتی نیم‌فصل دوم برگشت و در بازی اول خود سه گل زد، خنده به لب هواداران استقلال نشست و این نگرانی از بین رفت که استقلال گلزن ندارد اما خیلی زود این نگرانی دوباره با مصدومیت کریمی به اردوی استقلال برگشت.

محسن نیامده رفت. در این فاصله هم استقلال تیام سنگالی را گرفت. کریمی بازگشت و با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد و حتی لحظاتی هم برای استقلال به میدان رفت تا اینکه دوباره خبر رسید این بازیکن مصدوم شده است. البته این بار جنس مصدومیت او کاملا فرق می‌کرد. کریمی رباط صلیبی پاره کرد و این یعنی از دست دادن یک فصل فوتبالی.

 محسن کریمی 24 سال دارد و به تازگی جزو فهرست بزرگسالان استقلال شده است اما شکل رفت و برگشت این بازیکن همه را دچار نگرانی کرده است. مصدومیت‌های دائمی محسن کریمی یاد‌آور مصدومیت‌های مجتبی جباری است.

 بعضی از فوتبالی‌ها معتقدند عضله‌های ضعیف کریمی باعث شده تا این بازیکن هیچ گاه نتواند مثل هم سن و سال‌های خود فوتبال را دنبال کند و این مصدومیت‌های پی‌در‌پی او باعث می‌شود که از شرایط آرمانی دور شود.

 محسن کریمی فصل پیش هم با شکستگی کتف مواجه شد و به همین دلیل نیم‌فصل اول را از دست داد و این مساله به فوتبال او ضربه زد.

محسن کریمی مهاجم تند و تیزی است و از لحاظ فوتبالی یک بازیکن موثر است اما اگر عضله‌های این بازیکن همچنان ضعیف باشد  شاید او مجبور شود در اوج جوانی با فوتبال خداحافظی کند که این می‌تواند برای او نکته نگران‌کننده‌ای باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39m6be

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 بازیکن استقلال در لیست خروج قرار می گیرند