تاریخ انتشار: 1395/08/21 16:07
کد خبر: 249728

جدیدترین وعده منصوریان/ نیم فصل مثل پرسپولیس ملی پوش داریم!

همگان انتظار داشتند که با پیوستن منصوریان به استقلال و البته با استفاده از روابط خوب این مربی با کی روش بازیکنان ملی پوش استقلال نسبت به گذشته بیشتر بشوند
جدیدترین وعده منصوریان/ نیم فصل مثل پرسپولیس ملی پوش داریم!

به گزارش فرتاک ورزشی،نکته جالب توجه این است که حتی استقلالی ها از همین حربه و وعده ملی پوش شدن بعضی از ستارگان نقل و انتقالاتی را جذب این تیم کردند اما با گذشت لیگ برتر و نتایج بسیار بد منصوریان در ابتدای فصل و عدم آمادگی این بازیکنان خود به خود سهمیه آبی پوشان به کمترین حد رسید و اخیرا با مصدومیت غفوری تنها امید ابراهیمی را در تیم ملی می بینند.

سرمربی آبی‌پوشان در یکی از معدود اظهارنظرهایش در این مورد مدعی شده بود به زودی و با بهبود نتایج استقلال، تعداد بازیکنان این باشگاه در تیم ملی افزایش چشمگیری خواهد داشت. او حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و گفته بود: «در نیم‌فصل تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس و استقلال برابر خواهد شد.» وعده‌ای که خیلی بعید به نظر می‌رسد محقق شود.

در حال حاضر فقط 5هفته تا پایان مسابقات نیم‌فصل اول زمان باقی مانده و البته بعد از بازی با سوریه تا مدتها لیستی برای مسابقات رسمی اعلام نخواهد شد. در این شرایط خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسد که قرار باشد به این زودی‌ها معجزه‌ای در مورد ملی‌پوشان سرخابی رخ بدهد. به این ترتیب یکی از روشن‌ترین وعده‌های منصوریان به بازیکنانش محقق نخواهد شد تا او برای حفظ انگیزه تیمی استقلالی‌ها در ادامه راه کار دشوارتری داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39p9ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این پرسپولیسی جای مدافع استقلال را می گیرد؟+عکس