تاریخ انتشار: 1395/07/30 17:59
کد خبر: 254128

مرتضی غلامعلی تبار: فقط به خاطر سابقه نساجی به این تیم آمدیم/ می خواهیم مقابل خونه به خونه قدرتنمایی کنیم

مدافع مستحکم نساجی مازندران گفت:
مرتضی غلامعلی تبار: فقط به خاطر سابقه نساجی به این تیم آمدیم/ می خواهیم مقابل خونه به خونه قدرتنمایی کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مرتضی غلامعلی‌تبار مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص شرایط تیمش به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: وضعیت تیم مشخص است و همه چیز را می‌توان به راحتی در اینجا دید، جالب است هفته‌هاست درباره‌اش صحبت می‌کنیم اما هنوز هیچ اقدامی بعد از 10 هفته از سوی مسئولان استان و مدیران باشگاه صورت نگرفته است. بازیکنان فقط و فقط به دلیل قدمت و سابقه این تیم به اینجا آمدند. چند ماه پیش می‌گفتند باید آقای پرهام بیاید تا تکلیف‌تان مشخص شود و قطعا حمایت‌ها بعد از حضور ایشان انجام می‌گیرد پس چرا هیچ کس هیچ توجهی به نساجی نکرد و نمی‌کند. 

وی افزود: هواداران از بازیکنان توقع دارند که نتایج خوبی مقابل رقبا بگیرند من هم به آنها حق می‌دهم اما چه کسی به بازیکنان حق می‌دهد، هیچ کس از زندگی شخصی بازیکنان خبر ندارد شاید باور نکنند اما خیلی‌ها نگاهشان به دست همین بازیکنان است. خیلی از این دوستان خرج 2، 3 خانوار را می‌دهند. آنها فقط نگاهشان به زندگی شخصی خودشان نیست بلکه توقعی که از آنها دارند را باید یک طوری برآورده کنند. امیدوارم فکری به حال این بازیکنان بشود و این را مدنظر داشته باشند که یک بازیکن خرج و مخارجشان از همین راه است. صبر بچه‌ها بعد از این همه بی‌توجهی و بی‌پولی سر آمده و به همین دلیل تصمیم به اعتصاب گرفته‌اند که امیدوارم دیده شود و مسئولین فکری به حال این قضیه کنند.

غلامعلی تبار در پایان اشاره کرد: بازیکنان در این چند هفته تمام تلاششان را به کار بستند و نتایج خوبی را گرفته‌اند و امسال تا به این هفته بهترین عملکردمان را نسبت به سال‌های گذشته داشته ایم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pd7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هوادار روشندل نساجی و دوستش در ایام محرم راهی کربلای معلی می شوند
مالک خونه به خونه: