تاریخ انتشار: 1396/06/08 21:17
کد خبر: 185828

سیاست های احمقانه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات

وقتی روبرت فرناندس در مراسم معارفه دمبله ادعا کرد او انتظار یک یا دو خرید دیگر را دارد، بدون این که متوجه باشد فشار روی باشگاه را کمی بیشتر کرد تا در این تابستان مدیران بیش از هر فصل نقل و انتقالات اذیت شوند.
سیاست های احمقانه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات
بعد از این که دو قهرمانی در لیگ قهرمانان به مادرید رسید، جدایی نیمار از این تیم ضربه‎ای سنگین دیگر بود. در این شرایط هم بهترین کار ممکن همان بازی قدیمی و همیشگی در فوتبال است، یعنی امید دادن.
 
سران بارسا امید داشتند با آمدن دمبله اوضاع برایشان بهتر شود و کمی هواداران رابطه بهتری به آن‌ها پیدا کنند. اما شعارهایی که در مراسم معارفه دمبله علیه مدیر باشگاه داده شد نشان داد که عصبانیت آن‌ها تا چه حد است. عصبانیتی که نه به خاطر نقل و انتقالات تابستانی، بلکه به خاطر چند سال گذشته و سیاست‌های احمقانه باشگاه در فصول گذشته نقل و انتقالات است.
 
آن‌ها انتظار بیشتر از این‌ها را دارند، دیگر می‌دانند بازی امید دادن چطور است و نمی‌‎شود با آن‌ها بازی کرد. صحبت فرناندس مربوط به دوشنبه بود و تا امروز که چهارشنبه است هنوز خبر مهمی منتشر نشده است. نه ورودی‌ای در کار بوده و نه حتی خروجی. تنها 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مانده است.
 
پس اگر باشگاه با کسی در حال مذاکره است، چه برای خرید و چه برای فروش باید عجله کند. اگر برای خرید بازیکن وقت گذاشته و  تا به حال نتیجه نگرفته باید سریعا تصمیمی جدید اتخاذ کند و در هر مذاکره‎ای باید بیش از پیش عجله کند. حتی زودتر از سرعتی که با آن توانستند دمبله را به خدمت گیرد. حتی سریع‎تر از سرعت دویدن این بازیکن در زمین فوتبال.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r8vq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران دورتموند کوتاه آمدند،دمبله را می دهیم اما شرط دارد!