تاریخ انتشار: 1396/07/07 21:37
کد خبر: 180528

پرسپولیس باید شانسش را امتحان کند؛ کام بک های باور نکردنی در فوتبال زیاد بوده است

پرسپولیس بدترین نتیجه خود را در دوران حضور برانکو در فوتبال ایران به دست آورد و 4 بر صفر برابر الهلال بازنده شد. در دوران حضور برانکو در پرسپولیس تنها یک بار این تیم 4 گل خورده بود که البته این بازی در اصفهان برابر سپاهان بود و پرسپولیس برابر این تیم 4 بر 2 بازنده شده بود. پرسپولیس در دوران برانکو جز همان ماه اول حضورش در این تیم که 3 بر صفر به لخویا و الهلال باخت، دیگر باخت با اختلاف 3 گل هم نداشت. بدترین باخت دوران برانکو حالا این گونه رقم خورده است و این در حالی است که برخی از سایت‌ها و همچنین عده‌ای از هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی از سرمربی سرخ‌ها انتقاد کردند.

دیروز با وینکو بگوویچ، سرمربی گل‌گهر سیرجان که سابقه هدایت پرسپولیس را دارد دقایقی صحبت کردیم. از او ابتدا در خصوص برخی انتقادها که از برانکو صورت گرفته سوال می‌کنیم و او می‌گوید: «فوتبال یک کار گروهی است که همه عوامل مثل یک زنجیز به هم وصل هستند. وقتی شکست یا پیروزی حاصل می‌شود همه در آن نقش دارند و اینکه ما بخواهیم برانکو را مقصر بدانیم درست نیست. این انتقادها از او منصفانه نیست، به هر حال نباید 3سال گذشته را فراموش کنیم، اینکه برانکو چگونه وضعیت پرسپولیس را تغییر داد.»

پرسپولیس نظم نداشت

از وینکو در خصوص دلایل شکست پرسپولیس در بازی با الهلال سوال می‌کنیم که او این‌گونه جواب می‌دهد: «پرسپولیس از چند روز پیش درگیر محرومیت طارمی بود و این موضوع در اردوی این تیم تاثیر گذاشت. مساله مهم‌تر اما در زمین مسابقه دیده شد، جایی که پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبلی نمایشی متفاوت و البته ضعیف داشت. پرسپولیس نظم تیمی نداشت و شما دیدید که الهلال چقدر موقعیت ایجاد کرد. نظم پرسپولیس در تمامی خطوط به هم خورده بود. الهلال واقعا تیم قدرتمندی بود و قدرت خودش را به پرسپولیس نشان داد.»

 شانس صعود

از وینکو می‌پرسیم که آیا پرسپولیس شانس صعود دارد که او این‌گونه جواب می‌دهد: «شانس صعود کم است اما در فوتبال هرگز نباید امیدها را از دست داد. در طول تاریخ شاهد کام‌بک‌هایی باور نکردنی بودیم و پرسپولیس باید شانس خودش را امتحان کند. امیدوارم که در بازی برگشت همه چیز عوض شود هر چند که همه ما می‌دانیم خیلی سخت است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r98w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاورها ترکیب اصلی پرسپولیس را لو داد