تاریخ انتشار: 1396/05/18 10:29
کد خبر: 190152

مورینیو:داور باید از تکنولوژی ویدئو چک استفاده می‎کرد

سرمربی تیم منچستر یونایتد معتقد است اگر در صحنه گل اول رئال از ویدئو چک استفاده می‎شد تیمش بازنده میدان نمی‎شد و در نهایت این مسابقه به نتیجه تساوی می‌رسید.
مورینیو:داور باید از تکنولوژی ویدئو چک استفاده می‎کرد

 ژوزه مورینیو بعد از شکست تیم منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در دیدار سوپرکاپ اروپا، از داوری انتقاد کرد. او معتقد است در صحنه گل اول رئال که مشکوک به آفساید بود، داور باید از تکنولوژی ویدئو چک استفاده می‎کرد.

 

سرمربی منچستریونایتد درباره این صحنه گفت: فکر می‎کنم خوب کار کردیم، فقط با اختلاف یک گل باختیم و این یعنی فاصله کم بود. یکی از گل‎های رئال هم که آفساید بود. با سیستم خوب تکنولوژی ویدئویی مطمئنا در پایان بازی با نتیجه تساوی یک به یک تمام می‎شد.

 

مورینیو در ادامه گفت: البته رئال می ‏توانست بیشتر از این هم گل بزند. ما هم همین‎طور. در دقایقی از نیمه اول بازی آن‌ها بر بازی کنترل داشتند، در نیمه دوم هم ما در دوره‎ای از بازی کنترل را در دست داشتیم.

 

مورینیو درباره اعتراضش به صحنه گل هم گفت: داور بازی تنها کسی بود که باید آن صحنه را می‎دید.

 

سرمربی پرتغالی همچنین از زیدان تمجید کرد و افزود: رئال برایمان مشکلاتی ایجاد کرد. این تیم مربی بزرگی دارد و بازیکنانش هم عالی هستند. پس باید به خاطر کاری که کردند به آن‌‎ها تبریک بگوییم. مقابل تیمی که ستارگان زیادی دارد بازی کردیم، تا آخر جنگیدیم، اما برنده نشدیم و با این حال دلایلی وجود دارد که خوش‏بین باشیم و به خودمان افتخار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rpgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پیش بازی رئال مادرید و  منچستریونایتد؛ جدال تماشایی وخاص مورینیو و زیزو در سرزمین اسکندر