تاریخ انتشار: 1396/04/18 08:25
مگر خون نفت تهران رنگین‌تر است؛
کد خبر: 197528

شایعه بزرگ برای راه‌آهن؛ سقوط به لیگ دو بدون شاکی!

درحالی که همه تیم های لیگ‌یکی یارهای خود را جذب کرده و جهت رسیدن به هماهنگی بیشتر دیدارهای تدارکاتی متفاوت را در اردوهای مختلف سپری می کنند، اما اوضاع راه آهن تهران هنوز مشخص نیست و هر‌ روز یک‌ شایعه جدید از این باشگاه قدیمی تهران به گوش می‌رسد.
شایعه بزرگ برای راه‌آهن؛ سقوط به لیگ دو بدون شاکی!

 خبر عجیبی که این روزها از این تیم نقل محافل شده، انحلال تیم بخاطر داشتن بدهی به بازیکنان سابق خودش است که در صورت صحت خبر در نوع خود این حرکت در فوتبال ایران عجیب و شائبه برانگیزه خواهد بود. چرا که بسیاری از تیم های فوتبال حتی در لیگ برتر مشکلات مالی و بدهی به مراتب بیشتر نسبت به راه اهن دارند، اما آنها به راحتی به فعالیت و تیم داری خود ادامه می‌دهند.

اگر راه دوری نرویم همین نفت تهران که جدیدا علی کریمی هم سرمربی این تیم شده چندین میلیارد به بازیکنان و مربیان فصل گذشته و سابق خودش بدهکار است اما علارغم بدهی های برجا مانده، دارد خود را برای لیگ جدید آماده می‌کند و اکنون در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن است.

البته شاید خون نفتی ها که لباس قرمز بر تن دارند رنگین تر از رنگ خون راه آهن باشد که گفته شده بخاطر مشکلات مالی نمی تواند در لیگ دسته یک در فصل پیش رو شرکت کند، هرچند اگه به این تیم اجازه فعالیت هم داده شود به اندازه کافی فرصت نقل وانتقالات و تمرینات پیش فصل را تا به اینجا از دست داده و کار سخت و دشواری در جام آزادگان در فصل پیش رو خواهد داشت.

باید منتظر بود و دید که چه سرنوشتی در انتظار لوکومتیورانان خواهد بود و مدیران تیم چه تصمیمی برای آینده این تیم خواهند گرفت.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39v6jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی وینگر مدنظرش در باشگاه لیگ یکی را می‌خواهد
بازیکن سابق خونه به خونه در تور نفت؛