تاریخ انتشار: 1396/03/17 16:00
کد خبر: 205452

آخرین اخبار از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان در لیگ هفدهم با کادر مدیریتی و اسپانسر جدید حضور خواهد یافت، تلاش مسئولان استان خوزستان برا ی مانع شدن از نابودی تیم جواب داده است.​​​​​​​
آخرین اخبار از استقلال خوزستان

روز گذشته خبری مبنی بر انتقال استقلال خوزستان از شرکت گروه ملی به اداره کل امور ورزش و جوانان منتشر شد تا افشین حیدری مدیرکل امور ورزش و جوانان مسئول اصلی این تیم شود.

صبح روز قبل آگهی مزایده این تیم منتشر شده بود اما با صحبت های حیدری به نظر می رسد آن مزایده لغو شده باشد و باید استقلال خوزستان را فصل بعد با مدیران جدید در لیگ برتر دید.

افشین حیدری  در این باره صحبت هایی انجام داده که آن را مرور می کنیم:

 

مردم نگران استقلال نباشند

تیم استقلال سرمایه استان است و ما هم برنامه داریم که برای فصل آینده نیز در لیگ برتر تیم‌داری کنیم. جای نگرانی وجود ندارد و مردم خوزستان مطمئن باشند که استقلال پر قدرت در لیگ هفدهم حضور پیدا می‌کند.

 

سرمربی انتخاب شده است

همچنین با یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران برای هدایت تیم مذاکره داشتیم و می‌توانم بگویم که کار تقریبا نهایی و حضور او در تیم استقلال قطعی شده است. به زودی نیز تمرینات این تیم آغاز می‌شود.

 

توافق برای انتقال باشگاه به اداره کل

مجموعه مدیریتی استان پشت تیم است و جا دارد از  تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار محبوب و ورزش‌دوست خوزستان و همچنین مجموعه‌هایی که برای ماندگاری تیم تلاش می‌کنند، قدردانی کنم. در این بین از تلاش‌های آقای تاج، رییس فدراسیون نیز تشکر می‌کنم.توافقی بین استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات فوتبال استان با گروه ملی صورت گرفت و بر اساس آن به‌زودی باشگاه استقلال خوزستان به اداره‌کل ورزش و جوانان استان تحویل داده می‌شود و اسپانسر آن برای فصل جدید مشخص خواهد شد.

 

شروع تمرینات طی 10 روز آتی

ما طی 10 روز آینده تمرینات تیممان شروع خواهد شد، اسپانسر برای لیگ هفدهم را پیش بینی کرده اسم و توافقات انجام شده است. تیم استقلال خوزستان از شرکت گروه ملی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منتقل می شود و مطمئن باشید با قدرت به کارش ادامه می دهد.

 

بازیکنان را حفظ می کنیم

بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، مطمئن باشید در تیم ما خواهند ماند. می دانم دلخوری هایی وجود دارد اما ما تمام بازیکنانی که قرارداد دارند را حفظ می کنیم و مشکلاتشان را حل خواهیم کرد تا با قدرت در لیگ هفدهم حضور داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vqex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقویم شلوغ پرسپولیس در فصل آینده؛ حضور برانکو و شاگردانش در 5 تورنمنت!

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات ایران: 17 خردادماه
شکار بزرگ سپاهان، فعالیت جدی سایپا؛

بزرگترین تغییر استقلال در لیگ هفدهم
حسینی اینگونه متقاعد به ماندن شد