تاریخ انتشار: 1396/04/05 11:45
کد خبر: 200804

نکات عجیب هیئت مدیره جدید استقلال/ حکایت هم چنان باقیست!

سرانجام هیئت مدیره آبی پوشان مشخص شد و نکات مهمی در این اسامی وجود دارد
نکات عجیب هیئت مدیره جدید استقلال/ حکایت هم چنان باقیست!
هیئت مدیره جدید استقلال بالاخره پس از هفته‌ها کش و قوس مشخص شد و آقایان محمدحسین قریب، سیدرضا افتخارى، جواد قراب، اکبر عباسى ملکى و حسن زمانى بر این منصب تکیه زدند.

در میان این اسم‌ها بیش از همه نام حسن زمانی سوال‌برانگیز است، چراکه او فصل گذشته یکی از منتقدان جدی علیرضا منصوریان بود و این مسئله تا آنجا کشیده شد که آنها دو هفته پیش رو در روی هم قرار گرفتند و منصوریان با اعلام اینکه زمانی را نمی‌شناسد به او تاخت و زمانی نیز پاسخ منصوریان را با گفتن این جمله که از آدمی که مربیگری کار درجه چندم اوست، انتظار بیش از این نیست داد.

این اختلاف فقط میان منصوریان و زمانی نبود بلکه افتخاری نیز در چند مورد در حمایت از سرمربی تیمش خواهان سکوت زمانی شد و حتی کار به آنجا رسید که خبر رسید افتخاری در جلسه با وزیر ورزش از او خواسته زمانی را وادار به سکوت کند.
اما بازهم در کمال تعجب و در اقدامی که باید مسئولان وزارت ورزش به آن پاسخ دهند، حسن زمانی در هیئت مدیره جدید استقلال ماندنی شد و احتمال اینکه فصل بعد نیز با کمی ناملایماتی در این تیم، او دوباره شروع به انتقاد و اعتراض کند، بسیار بالاست و این بار شاید این ماجرا به جاهای باریک بکشد.
در هر صورت برای اعضای هیئت مدیره جدید استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vxvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرد جنجالی استقلال پاسخ منصوریان را داد