تاریخ انتشار: 1396/09/28 20:11
سرمربی شهرداری فومن در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 168576

حسن اشجاری: محسن عاشوری برای شهرداری فومن مشکل به وجود آورد/ عاشوری تدارکات ما را به تیم خود برد!

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری فومن درخصوص جدایی محسن عاشوری از این تیم پرده برداشت.
حسن اشجاری: محسن عاشوری برای شهرداری فومن مشکل به وجود آورد/ عاشوری تدارکات ما را به تیم خود برد!

 ماحصل گفتگوی حسن اشجاری با خبرنگار "فرتاک ورزشی" را در ذیل می‌خوانید:

* بنده مدرک مربی گری C آسیا را دارم. برای مدرک مربی گری در سطح B هم قرار است که تا بهمن ماه اقدامات لازم را انجام دهم، از آن جهت که برای صدور کارت باید مبلغی پرداخت شود و این کار انجام نشد در این هفته مجوز حضور بر روی نیمکت شهرداری فومن را ندارم و ما برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم تلاش خواهیم کرد و تمام تلاش بنده بر این است به عنوان عضوی از شهرداری فومن به عنوان کاپیتان یا سرمربی در این تیم حضور موثر داشته باشم و به حواشی پیرامون تیم شهرداری فومن توجه نخواهیم کرد و در حال حاضر تمام مسئولیت فنی این تیم را بر عهده دارم و با وجود تمام مشکلات مالی که گریبانگیر ما شده است؛ مطمئنا این تیم به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

 * محسن عاشوری سرمربی سابق تیم شهرداری فومن در زمان حضور خود به ما کمک فراوانی کردند و از ایشان نهایت سپاس گزاری را دارم و در نبود ایشان هم تیم ما شش امتیاز کسب کرد و این نشان دهنده این است که نفرات ما از سطح فنی بالایی برخوردارند.

* با احترامی که برای محسن عاشوری قایل هستند اما ایشان مشکلاتی هم برای ما ایجاد کرد و کم لطفی های فراوانی را هم در خصوص تیم شهرداری فومن شاهد هستیم. در سال گذشته بدون حضور آقای عاشوری، تیم ما با همین نفرات به عنوان تیم اول به مرحله دوم لیگ دسته دو صعود کرد در مرحله دوم هم به خاطر مشکلات مالی فراوان موفق به صعود به لیگ دسته اول نشدیم ولی سرمربی فصل گذشته ما هم علی فلاح این تیم را به صدر جدول رساند، از این رو نمیتوان گفت که تیم ما تنها با محسن عاشوری در صدر جدول قرار گرفت. اما عوام فریبی و این مسئله که پس از حضور در یک نیم فصل به یک باره به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان از این تیم جدا شدند کار جالبی نبود.

* شهرداری فومن، برای آن دسته از افرادی که به تیم های بالاتر پیوستند و پیشنهاد مالی بهتر دریافت کردند سکوی پرتابی به حساب می آید، اما نباید عوام فریبی کرد و به بهانه عدم پرداخت مطالبات بازیکنان به یک باره از تیم جدا شد و از این مسئله که پیش پرداخت باشگاه دیگر خیلی بیشتر از مبلغ قرارداد شهرداری فومن بوده است تنها دلیل جدایی محسن عاشوری از تیم ما بود.

* این مسئله که در خصوص جدایی خود از این تیم، مردم شهر فومن را به بهانه عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در مقابل تیم قرار دهید کار نادرستی است. الان هم با وجود جدایی از تیم بازیکنان ما را هم برای حضور در تیم خوشه طلایی ساوه تشویق و تحریک میکند، ما شاید اولین باشگاهی باشیم که تدارکات خود را با تحریک ایشان به تیم دیگر تقدیم کردیم.

* کسی که شش ماه در این شهر زندگی میکند باید برای این شهر اندک احترامی قایل شود نه اینکه با انجام این اقدامات بازیکنان تیم ما را به آمدن در خوشه طلایی ساوه آن هم بدون هماهنگی با باشگاه فومن تشویق و ترغیب میکند، این امر کار بسیار ناشایستی است.

*  تیم ما در سال های گذشته هم با مشکلات مالی مواجه بود اما با غیرت و تعصب بازیکنان این تیم را حفظ کردیم اما ایشان به یک باره بازیکنان اصلی ما را به تیم خوشه طلایی ساوه فراخواند این امر به دور از اخلاق حرفه ای هست.

* تیم ما بعد از بیست روز، چهار جلسه تمرین داشته است تا آماده دیدار با کیمیا فرآیند قم شود با وجود وضع نامناسب مالی بازیکنان باانگیزه ای داریم و انشاالله بعد از دیدار با کیمیا فرآیند مسئولان استان با عملی کردن تعهدات خود بخشی از مشکلات ما را حل کنند زیرا ما در گروه خود مدعی اصلی صعود به حساب می آید و در صورت عدم حمایت مسئولان صدمات زیادی به این تیم وارد خواهد شد.

*با توجه به شناخت نسبی که از تیم کیمیا فرآیند قم و بازی این تیم در دور رفت داریم سعی در آنالیز مطلوب از این تیم داریم تا بازی خوبی انجام دهیم، برای تیمی که در صدر جدول قرار دارد انجام کارهای تاکتیکی در زمین در اولویت قرار دارد. حتی اگر شناختی هم از تیم قم نداشته باشیم با اعتقادی که به بازیکنان خود داریم روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

* از مسئولان استان اعم از شورای شهر ، فرماندار  تقاضای حمایت داریم و تلاشمان بر این است که با پرداخت اندکی از مطالبات تیم را حفظ کنیم تا با انگیزه بهتری در ادامه ظاهر شویم ، از مسئولان این شهر تقاضا دارم تا با حمایت از این تیم و انگیزه بخشیدن به جوانان موجبات رضایت خاطر هواداران فوتبال دوست فومن را فراهم آوردند ، چرا که این تیم با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج فوق العاده هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. و انشأالله که هواداران با اطلاع دقیق از حواشی ایجاد شده و بدون قضاوت نابجا به حمایت خود ادامه بدهند.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x7ew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن عاشوری: شهرداری فومن با همدلی و اتحاد می‌تواند لیگ یکی شود
اردوی یک هفته‌ای در سرعین اردبیل خواهیم داشت؛

اولین تمرین شهرداری فومن برگزار شد+عکس
برای حضوری قدرتمند در لیگ دو؛

اشجاری از روی عصبانیت مصاحبه کرد/ فقط یک موضع شخصی بود
اختصاصی| واکنش مدیرعامل شهرداری فومن به مصاحبه اشجاری با فرتاک ورزشی؛

تشکر حسن اشجاری از تیم شهرداری ماهشهر
اختصاصی| بعد از تنش های به وجود آمده؛