تاریخ انتشار: 1396/09/09 18:29
کد خبر: 171528

تقسیم امتیازات تیم های پیکان تهران و استقلال تهران/زور شفر به پیکانی ها نرسید

دیدار تیم های پایتخت نشین به تقسیم امتیازات منجر شد.
تقسیم امتیازات تیم های پیکان تهران و استقلال تهران/زور شفر به پیکانی ها نرسید

تیم های فوتبال پیکان تهران و استقلال تهران از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس(قلعه حسن‌خان) به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی صفر-صفر رسید تا دو تیم امتیازات هفته چهاردهم را تقسیم کنند.

در دقیقه 9، در زمان سانتر بازیکن پیکان دست بازیکن استقلال در هنگام دور کردن توپ و تحت فشار بازیکن پیکان، به توپ خورد و پیام حیدری نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه حیدری با کمک داور خود مشورت کرد و آن صحنه را خطا به سود استقلال دانست و پنالتی اعلام شده را پس گرفت. در دقیقه 21، روی نفوذ بازیکنان استقلال، سجاد شهباززاده داخل محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه او با اصابت به پای بازیکن پیکان راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 30، شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه پیکان با برخورد به بازیکن این تیم تبدیل به کرنر شد که ثمری برای استقلال نداشت. در دقیقه 33، روی حرکت خسرو حیدری از سمت چپ زمین پیکان، توپ درداخل محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که شوت این بازیکن را پیام نیازمند راهی کرنر کرد.

در دقیقه 39، کنت ایکه چوکو در موقعیت تک به تک با حسینی توپ را بیرون زد تا بهترین موقعیت بازی از دست برود. در دقیقه 42، روی ضد حمله تند و تیز پیکان، مهاجم نیجریه‌ای این تیم اقدام به شوت زدن کرد که حسینی تو او را دفع کرد و امید ابراهیمی سراسیمه توپ را به میانه زمین فرستاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xdlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان نیمه اول/ تساوی بدون گل استقلال و پیکان