تاریخ انتشار: 1396/08/04 13:34
کد خبر: 176428

علیپور: اهل کری خواندن نیستم ولی دوست دارم در یک دقیقه خاص به استقلال گل بزنم

علی علیپور مهاجم سرحال و آماده این روزهای پرسپولیس سابقه گلزنی مقابل استقلال تهران را در کارنامه دارد.
علیپور: اهل کری خواندن نیستم ولی دوست دارم در یک دقیقه خاص به استقلال گل بزنم

او اولین گل شهرآورد خودش را با ضربه سر وحید طالب‌لو زد که پاس آن را زنده‌یاد هادی نوروزی برایش ارسال کرده بود. علیپور هنوز هم به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس است و در آستانه شهرآورد شادروان هادی نوروزی را فراموش نکرده است. در آستانه شهرآورد ۸۵ شنیدن تازه‌ترین حرف‌های مهاجم گلزن و قبراق پرسپولیس خالی از لطف نیست.

* شهرآورد چه فرقی با سایر مسابقات دارد؟

هرقدر هم بگوییم فرقی نمی‌کند و ۳ امتیاز دارد اما واقعیت چیز دیگری است. این بازی برای هواداران دو تیم، بازیکنان، مسئولان، مربیان، رسانه‌ها و... فرق می‌‌کند. یک مسابقه سخت و فوق‌العاده که هر تیمی خوب تلاش کند و بجنگد، برنده خواهد شد.

* نمی‌خواهی به سبک برخی بازیکنان مثل پیکه برای تیم حریف کری بخوانی؟

نه، اهل کری خواندن نیستم. در ضمن من پیکه هم نیستم و یک رئالی متعصب هستم. (می‌خندد)

* تو تجربه گلزنی در شهرآورد را داری. از آن لحظه بگو.

فوق‌العاده بود. خدا هادی نوروزی را رحمت کند. روی یک ضربه ایستگاهی ارسال خوبی داشت که روی سر من نشست و تبدیل به گل شد؛ لحظه‌ای فراموش‌نشدنی بود.

* گل شهرآورد چه طعمی دارد؟

فوق‌العاده است. حس بسیار خوبی دارد اما شعار نمی‌دهم و تاکنون هم ثابت کرده‌ام برای علی علیپور برد پرسپولیس مهم‌تر است. من دلم می‌خواهد اول وظایف تاکتیکی‌ام را انجام بدهم و اگر فرصتی پیش آمد، گل هم بزنم.

* دلت نمی‌خواهد در صورت گلزنی در شهرآورد آن را به هادی نوروزی تقدیم کنی؟

راستش یک چیزی توی دلم است که نمی‌دانم چه جوری عنوان کنم. اصلاً درست است که بگویم یا نه؟

* راحت باش!

ببینید گفتم که اهل کری خواندن برای حریفان نیستم و در زندگی سعی کردم به همه احترام بگذارم. این حرف مرا هم به حساب کری نگذارید لطفاً.

* چرا حرف دلت را نمی‌زنی؟

(بعد از تأمل کوتاه) خیلی دوست دارم اگر شد در دقیقه ۲۴ شهرآورد گل بزنم و به روح آقاهادی تقدیم کنم. خدابیامرز نوروزی همزبان و هم‌استانی من بود. به عنوان کاپیتان پرسپولیس خیلی به من جوان کمک کرد تا راحت‌تر تمرین و بازی کنم. اولین گل شهرآوردم را هم روی پاس زیبای آقاهادی زدم و هرگز او را فراموش نمی‌کنم. به خاطر همین همیشه ته ذهنم بوده که به قول عادل فردوسی‌پور چی‌ می‌شه اگه دقیقه ۲۴ گل بزنم و به روح کاپیتان تقدیم کنم.

* از لحاظ روحی و روانی شرایط تو و سایر بچه‌های پرسپولیس چگونه است؟

تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و کاملاً آماده و مهیای شهرآورد هستیم. امیدوارم یک روز خوب را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.

* نتیجه شهرآورد را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

واقعاً این بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. شهرآورد یک مسابقه خاص است. ما تلاش خود را می‌‌کنیم موفق شویم و باقی‌اش دیگر دست خداست.

* مقابل نفت تهران ضربه پنالتی‌ات را گل کردی. آیا حاضری مقابل استقلال هم پنالتی بزنی؟

اگر برانکو دستور بدهد، وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. من آمادگی‌اش را دارم ولی تابع نظر کادر فنی هستم.

* در پایان حرف خاصی با هواداران نداری؟

از هواداران هر دو تیم به ویژه پرسپولیسی‌ها خواهش می‌کنم فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند و به حریف احترام بگذارند. مطمئن هم باشند این رفتار باعث بهتر شدن کیفیت فنی شهرآورد خواهد شد. همچنین جا دارد درگذشت زنده‌یاد ابراهیم آشتیانی پیشکسوت خوب پرسپولیس را تسلیت بگویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xpb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور؛ کابوس حسین حسینی؟