تاریخ انتشار: 1396/08/04 13:15
کد خبر: 176430

گلر سابق پرسپولیس: امیدوارم شفر به پرسپولیس خدمت کرده و رحمتی را درون دروازه قرار دهد

گلر ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در شرایط آرمانی قرار دارد و نفرات این تیم در مواجه تک به تک از استقلالی‌ها سرتر هستند.
گلر سابق پرسپولیس: امیدوارم شفر به پرسپولیس خدمت کرده و رحمتی را درون دروازه قرار دهد

بهروز سلطانی می‌گوید پرسپولیس برنده دربی است مگر اینکه یک اتفاق خاص رخ دهد. سلطانی در مورد بیرانوند هم می‌گوید او اگر در خروج‌هایش دقت بیشتر به خرج دهد، به یک گلر ششدانگ تبدیل می‌شودو نیز در این بازی نقش اساسی را بازی خواهد کرد. همان‌طور که علیپور و مسلمان مردانی تاثیرگذار دربی خواهند بود.

دربی 85 را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پرسپولیس این روزها آماده و منسجم است. از مربی دانا و فهیم گرفته تا بازیکنان تکنیکی که به‌خوبی تاکتیک کادرفنی را در زمین پیاده می‌کنند. من عقیده دارم پرسپولیس برنده بازی است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. تک تک بازیکنان پرسپولیس از استقلال سرتر هستند و این توانایی را دارند که نتیجه را هر لحظه تغییر دهند.

پس با توجه به صحبت شما پرسپولیس برنده دربی است؟

من به شما قول می‌دهم پرسپولیس نه‌تنها برنده است، بلکه بیش از یک گل به استقلال خواهد زد.

و اگر برنده نشد؟

این دیگر جزو اتفاقات خاص خواهد بود. فوتبال هم از این اتفاقات خاص زیاد دارد. در حالت طبیعی پرسپولیس برنده بازی است مگر اینکه یک حادثه در طول بازی رخ دهد.

بیرانوند این روزها پرفراز و نشیب ظاهر شده امروز او را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بیرانوند گلر خوبی است، او در تیم‌ملی هم بسیار عالی ظاهر شده بنابراین جزو تاثیرگذارترین بازیکنان زمین خواهد بود که در نتیجه بازی دخیل است اما با تمام این اوصاف او چند نقطه ضعف دارد که باید آنها را برطرف کند.

و آن نقطه ضعف‌ها؟

علیرضا روی خروج‌هایش کمی مشکل دارد چرا که هنوز نمی‌تواند تایمینگ خروج را رعایت کند. او اگر تایمینگش را درست کند عالی می‌شود. البته یک توصیه کوچک هم به او دارم و آن این است که کمتر از پرتاب دست‌هایش استفاده کند چون همیشه کارساز نیست.

اما روی شوت‌ها هم جدیدا خوب گل می‌خورد؟

این مشکل تمام گلرهای ایرانی است. اما آنقدر که روی خروج‌ مشکل دارد روی شوت خوردن مشکل ندارد.

استقلال با انتخاب چالش دروازه‌بان مواجه است شما فکر می‌کنید کدام گلر درون دروازه بایستد به نفع پرسپولیس خواهد بود؟

ابتدا باید بگویم سیدحسین حسینی گلر بسیار خوبی است. جاگیری، خروج‌ها و استایل بدنی و همه و همه ... عالی است. من از کی‌روش می‌خواهم که به او فرصت حضور در تیم‌ملی را بدهد. گل‌هایی هم در بازی‌های استقلال دریافت کرده به هیچ‌وجه مقصر نبوده است. حال با توجه به این حرف‌ها باید بگویم اگر شفر از رحمتی استفاده کند، خیلی به نفع پرسپولیس است و طوری به ما خدمت کرده است. شخصا امیدوارم که استقلال از رحمتی استفاده کند.

به این ترتیب مهاجمان پرسپولیس روز سختی دارند؟

بله واقعا روز سختی خواهند داشت اما پاس‌های طلایی مسلمان و فرار و گلزنی علیپور را کسی نمی‌تواند مهار کند. من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم تا دل هواداران و هم پیشکسوتان شاد شود و واقعا با توجه به آمادگی پرسپولیس این هم دور از ذهن نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bw8n5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی خوشحال با وجود نیمکت نشینی