تاریخ انتشار: 1403/01/29 11:31
کد خبر: 1272957

بارانی: پرسپولیس حریف آسانی نیست، اما تسلیم نمی‌شویم

هافبک باتجربه نفت آبادان مدعی است که علیرغم شرایط این تیم، آنها حریفی از پیش باخته برابر پرسپولیس نخواهند بود.
بارانی: پرسپولیس حریف آسانی نیست، اما تسلیم نمی‌شویم

نفت آبادان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل خطر سقوط به صورت جدی این تیم را تهدید می‌کند. آنها این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس قرار گیرند.

صادق بارانی هافبک باتجربه نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش گفت: یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما هیچ چیز غیرممکنی وجود نخواهد داشت. ما مقابل سپاهان نیز از شانس کمی برخوردار بودیم اما خوشبختانه به بهترین شکل توانستیم از این بازی با سه امتیاز خارج شویم. پرسپولیس حریفی قابل احترام است و در کورس مدعیان قهرمانی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: برای ما فرصت کمی باقی مانده است. نباید فرصت ها را به سادگی از دست بدهیم و حسرت بخوریم. واقعا حق هواداران نفت آبادان این نیست و ما نیز باید با بالاترین حد توان برای پایان دادن به این شرایط بجنگیم. برای نفت آبادان، برای این هواداران و برای خودمان باید با بالاترین انگیزه و توان بجنگیم و حریف آسان برای پرسپولیس  و دیگر رقبای باقیمانده تا پایان فصل نخواهیم بود.

بارانی درباره تاثیر این تیم برای جنگ قهرمانی نیز گفت: برای ما اتفاقات دیگر هیچ اهمیتی ندارد. پیراهن نفت را بر تن داریم و شرایط به شکلی است که باید برای خودمان و این تیم بجنگیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم شرایط به بهترین شکل در این بازی رقم بخورد و مطمئن باشید با تمام وجود تنها برای موفقیت این تیم و هوادارانش در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8dyn

آخرین اخبار