تاریخ انتشار: 1396/08/02 14:24
کد خبر: 176723

امید آبی ها به فتح دربی به این دلایل

هرچند پیش از شروع دربی 85 پرسپولیسی ها روی کاغذ از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار هستند اما دلایل قانع کننده ای وجود دارد که استقلالی ها می توانند به پیروزی در دربی امیدوار باشند.
امید آبی ها به فتح دربی به این دلایل

اگر از حرف هایی که در مورد شرایط خاص دربی وجود دارد بگذریم، استقلالی ها به خاطر حضور شفر از شانس زیادی برای پیروزی در بازی با پرسپولیس بهره مند هستند.

به طور کلی مربی ها در فوتبال دنیا به 2 بخش تقسیم می شوند، مربی های تاکتیکی و مربی های آنتی تاکتیک. مربی های تاکتیکی مربی هایی هستند که تحت هر شرایطی سیستم مورد نظر خود را در زمین می چینند اما مربی های ضد تاکتیک مربی هایی هستند که سیستم خود را بر حسب سیستم تیم حریف مشخص می کنند و در مرحله اول اجازه نمی دهند تیم حریف تاکتیک های خود را در زمین بازی پیاده کند.

شفر از آن دسته مربی های ضد تاکتیک است که به قول معروف در زمین به حریف خود رکب می زند و در مرحله اول تلاش می کند حریف نتواند سیستم خود را در زمین بازی پیاده کند.

این ها نشان می دهد که هدف اول استقلال در بازی روز جمعه خنثی کردن تاکتیک های پرسپولیس است واگر بازیکنان این تیم بتوانند تاکتیک های سرمربی تیم خود را  در زمین بازی پیاده کنند، پیروزی برای آبی ها دور از دسترس نیست.

در طول هفته شفر تلاش زیادی کرده است که بازیکنان استقلال در زمین بازی بتوانند حریفشان را پرس کنند و اجازه شکل گیری خبرهای خطرناک را به آنها ندهد، تاکتیکی که می تواند رمز پیروزی آبی ها در دربی 85 بشود.

آنچه مسلم است شفر با تجربه سال ها حضور در دربی های مختلف پای به بازی با پرسپولیس می گذارد و تجربه او در بازی های بزرگ می تواند رمز پیروزی این تیم در حساس ترین بازی فصل باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8y6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر در اردو قضیه داربی های مظلومی را فهمید