تاریخ انتشار: 1396/08/01 15:38
کد خبر: 176861

با محرومیت محسن مسلمان، دست برانکو برای شفر رو می شود؟

تا قبل از محرومیت مسلمان، کادر فنی استقلال در مورد سیستم بازی و ترکیب پرسپولیس در دربی تردید داشتند اما به نظر می‌رسد با اعلام محرومیت مسلمان، خیال شفر و همکارانش از سیستم بازی پرسپولیس راحت شده است.
با محرومیت محسن مسلمان، دست برانکو برای شفر رو می شود؟

مصدومیت احمدزاده، محرومیت مسلمان و عدم امکان استفاده از احمد نوراللهی تقریبا چاره‌ای برای برانکو باقی نمی‌گذارد که تیمش را با همان آرایش و ترکیب بازی با نفت به مصاف استقلال بفرستد. اما با این حال ممکن است برانکو دست به یکی دو تغییر در تیمش بزند تا شفر را غافلگیر کند.

برانکو می‌تواند از سیامک نعمتی به عنوان بازیکن ثابت در دربی استفاده کند که در این صورت از بین ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا یکی نیمکت‌نشین خواهد شد و پرسپولیس به همان آرایش لوزی در خط میانی بازخواهد گشت. احتمال این تغییر در ترکیب پرسپولیس کم بوده و بعید است برانکو نیمکت خود را از بازیکنی که قابلیت تغییر بازی در نیمه دوم را دارد خالی کند.

اما سورپرایز دیگر برانکو می‌تواند استفاده از صادق محرمی در پست هافبک راست باشد. برانکو تا به حال از محرمی در این پست استفاده نکرده اما چنانچه برخلاف رویه سابق خود دست به ریسکی این چنینی بزند قادر خواهد بود از قدرت دریبلینگ و سرعت محرمی در جناح راست استفاده کند. در این صورت باز هم پرسپولیس با آرایش لوزی در خط میانی بازی خواهد کرد.

روحیات برانکو به گونه‌ای نیست که تیمش را با غافلگیری‌های ناگهانی در آرایش و ترکیب بازیکنان به مصاف حریفان بفرستد. اما بعید نیست حالا که دست او خالی تر از قبل شده و دیگر مهره‌ای آنچنانی برای تعویض در نیمه دوم ندارد، رو به یک تغییر غیرقابل انتظار در ترکیب تیمش بیاورد. در این صورت او می‌تواند شفر را که تقریبا با محرومیت مسلمان خیالش از حدس زدن ترکیب پرسپولیس راحت شده آچمز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7d85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهرودی: شفر و برانکو نمی‌خواهند جلوی هم کم بیاورند