تاریخ انتشار: 1396/08/21 10:46
کد خبر: 174104

این دو بازیکن بعید است که بتوانند در بازی با پدیده به میدان بروند

حسین ماهینی اگر دوباره مصدوم نمی‌شد، خط دفاعی رویایی فصل پیش پرسپولیس را در بازی با پدیده یک بار دیگر می‌دیدیم.
این دو بازیکن  بعید است که بتوانند در بازی با پدیده به میدان بروند

حالا اما برانکو باید گزینه‌ای دیگر را برای دفاع چپ تیمش انتخاب کند چرا که احتمالا ماهینی به بازی برابر پدیده نمی‌رسد. نه فقط این بازیکن، بلکه فرشاد احمدزاده هم که می‌گفتند بعد از تعطیلات به ترکیب پرسپولیس باز می‌گردد، در این بازی جایی نخواهد داشت.

 

هر دو بازیکن این روزها جدا از این تیم تمرین می‌کنند و دیروز دکتر حقیقت (پزشک پرسپولیس) در توضیح وضعیت‌شان ‌گفت: «شرایط ماهینی نسبت به قبل بهتر شده و در تلاشیم که او را برای بازی با پدیده آماده کنیم اما نمی‌توانیم اطمینان بدهیم که به این بازی می‌رسد. شرایط احمدزاده هم رو به بهبود است و با ادامه این روند او به زودی به تمرین‌های گروهی برمی‌گردد. با این حال بعید است که بتواند در بازی با پدیده به میدان برود.

 

او دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و تمرین‌های اختصاصی خود را از روز جمعه آغاز کرده اما هنوز نمی‌تواند کار با توپ انجام دهد. البته قرار است احمدزاده تا پایان هفته زیر نظر کادر پزشکی فیزیوتراپی و تمرین کند و بعد درباره بازی کردنش تصمیم بگیریم.»

 

مصدومیت محسن مسلمان و کمال کامیابی‌نیا هم حاصل درگیری‌های آنها در تمرین دیروز بود که البته مشکل‌شان جدی نیست و امروز دوباره تمرین می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xv6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس فوق‌العاده غمبار از سه تفنگدار پرسپولیس+عکس