تاریخ انتشار: 1398/05/25 16:16
سیامک کوه‌نورد:تیم نیروی زمینی تهران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/
کد خبر: 91208

جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس به مسائل فنی ارتباطی نداشت

بازیکن نیروی زمینی تهران گفت:تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در این فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس به مسائل فنی ارتباطی نداشت

سیامک کوه‌نورد در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت: بعد از مصدومیت بدی که سال ۹۵ داشتم، دوست داشتم دوباره به فوتبال برگردم اما به دلیل شرایط سنی کمتر مربی این ریسک را می‌کرد که من را به خدمت بگیرد،علی رغم میل باطنی ام که هیچ‌وقت دوست نداشتم در لیگ یک بازی کنم اما بعد از مصدومیتم برای ثابت کردن خودم در لیگ یک بازی کردم و تصمیمم این بود با بازی در تیم فجر سپاسی به فوتبال بازی کردنم پایان دهم،چرا که با این تیم فوتبالم را شروع کرده بودم و می‌خواستم با همین تیم هم از فوتبال خداحافظی کنم.

وی افزود:سال گذشته اتفاقاتی در تیم فجر رقم خورد که نه در شأن و شخصیت من و نه باشگاه بود،در واقع داشتند باشگاه را به نابودی می‌کشاندند،اتفاقاتی افتاد که با خودم گفتم چرا باید با تیم فجر شهید سپاسی به پایان فوتبالم برسم. فرقی نمی‌کند کدام تیم بازی کنم، بگذارم و بروم. خیلی نامردی در شهرم دیدم. چون آقایان یادشان رفته سیاهمک کوه نورد سال‌ها پیش از پیشنهادات تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بخاطر فجر گذشت.

سیاهمک کوه‌نورد گفت:  دیگر قصد فوتبال بازی کردن نداشتم تا و قصد داشتم در کنار امید روانخواه که رفاقتی دیرینه با یکدیگر داریم  مربی کری را یاد بگیرم اما قسمت شد که به او و تیم جوانش کمک کنم.

وی با بیان اینکه موفقیت زمانی شیرین خواهد بود که کسی رویت حسابی از قبل باز نکرده است،اظهار داشت: اینجا انگیزه‌ای که بازیکنان و مربیان دارند قوت قلبی به ما می‌دهد که هر روز بهتر از قبل کار کنیم.

بازیکن تیم نیروی زمینی تهران گفت:تیمی که از لیگ پایین‌تر می‌آید، برنامه و هدف‌اش این می‌شود که در سال اول حفظ شود و سقوط نکند و سال بعد برای صعود بجنگند. اما به نظر من بازیکنانی که سال گذشته در لیگ دو بازی کردند هیچ تفاوتی با بازیکنان لیگ برتر ندارند. تیم ما خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهد داشت. همه هم در بازی‌های پیش از فصل شاهد این ماجرا بودند. مطمئن باشید همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فصل را خیلی خوب شروع کنیم. قول قهرمانی سخت است اما می‌خواهیم روز آخر همه را خوشحال کنیم

وی در رابطه با جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس خاطر نشان کرد:به نظر من مسائل فنی ارتباطی به کنار گذاشتن رفیعی نداشت. دست‌هایی پشت پرده است و قطعاً باشگاه پرسپولیس از نبود سروش ضرر خواهد کرد.

 

گزارش از امیرحسین نیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e85pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پیرمردهای لیگ یک به هم رسیدند/ کاظمی و باقری نیا در آزمونی سخت
استقلال خوزستان-بادران تهران؛