تاریخ انتشار: 1395/11/24 23:58
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 229580

ربیعی: اکسین تیم شهر من است اما نیاز به پیروزی داریم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران از آمادگی کاملا بازیکنانش برای بازی با اکسین خبر داد.
ربیعی: اکسین تیم شهر من است اما نیاز به پیروزی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ربیعی در گفتگویی کوتاه درباره شرایط بادران و بازی برابر اکسین گفت : اکسین تیم شهر من است و این تیم گام‌های خوبی برای ایجاد تحول در فوتبال کرج برداشته است، با این حال آنها تیم بادران هم در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول بسیار خوب نتیجه گرفته و از نظر فنی و آماری نسبت به نیم‌فصل اول برتر بوده است و شرایط مناسبی دارد. من در سال 89 در کرج بودم و پس از آن در شهرهای اردبیل،‌زنجان و بندرعباس مربیگری کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال بادران درمورد تقابل با یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ایران، یعنی یحیی گل‌محمدی گفت: یحیی گل‌محمدی از مربیان خوب و بادانش و از دوستان خوب من است، من یک بار مقابل تیم  او قرار گرفتم، زمانی که در تیم سایپا مهر کرج سرمربی بودم، 3 بر یک راه‌آهن را شکست دادیم،‌ آن زمان یحیی گل‌محمدی دستیار علی دایی در راه‌آهن بود. تقابل روز دوشنبه ما شاید دومین تقابل ما باشد. به هر حال گل‌محمدی از مفاخر فوتبال ما است و مربی صاحب سبکی است.

ربیعی در مورد اینکه بادران شانس صعود به لیگ برتر دارد یا نه، گفت: بله، بادران صد درصد شانس صعود دارد، به هر حال سعی کرده‌ایم جایگاه تیم را از نظر کیفیت فوتبال و همچنین نتایجی که می‌گیرد، ارتقا بخشیم. پروسه‌های علمی و فنی در فوتبال زمان‌بر است، ضمن اینکه من باید سبک فوتبال خودم را هم در بادران به بازیکنان القا می‌کردم، زیرا آنها با سبک مربی سابق بازی کرده بودند. تیم ما جو خوبی دارد و حاشیه‌ای نداریم. لیگ یک، لیگ بسیار سنگینی است، حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان در نیم‌فصل دوم بسیار سخت‌تر از نیم‌فصل اول است. هفته گذشته مقابل مس کرمان بدشانس بودیم و شکست خوردیم، حتی یک پنالتی هم از دست دادیم. امیدوارم این هفته نتیجه مطلوب بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e95q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-مس رفسنجان؛ برادران مسی باجی بهم نمی دهند