تاریخ انتشار: 1395/12/21 22:10
اختصاصی| یادداشتی در مورد مرد کهنه کار لیگ یگ؛
کد خبر: 223680

سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در دربی فوتبال مازندران در ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهر بابل به مصاف یکدیگر می‌روند.
سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو

به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، پس از  آن که بابلی‌ها علیرضا مرزبان را از سمت سرمربی گری تیم خود برکنار کردند با نادر دست نشان سرمربی موفق قائمشهری که در فصل گذشته زردپوشان آبادانی را به لیگ برتر آورده است به توافق دست یافتند.

دست نشان که خیلی زود به تمرینات آمد سعی کرد در ابتدای کار توان بدنی تحلیل رفته بازیکنان خونه به خونه را دوباره به شرایط ایده آل برساند.

او در ابتدا تمرینات را به دو نوبت افزایش داد تا سطح بدنی بازیکنان به اول فصل برگردد، سپس سعی در بالا بردن روحیه تیمی از دست رفته بابلی ها داشت.

دست نشان که استاد روحیه دادن به شاگردانش می باشد تا اینجای کار به نحو احسن در انجام این مهم عمل کرده است چرا که اگر سری به تمرینات این تیم بزنید متوجه این مهم می شوید که روحیه تیمی تیم وی با زمان علیرضا مرزبان به کلی تفاوت دارد.

بازی ها یکی پس از دیگری آمدند و دست نشان تا اینجای کار با خونه به خونه سه برد و سه باخت را کسب کرده است.

بی شک ال مازنو عیار کار نادر دست نشان را مشخص می کند. چه بسا تمدید قرارداد وی از سوی مدیران باشگاه و حتی عزل وی از این سمت در گرو نتیجه این بازی حساس و مهم رقم می خورد. ال مازنویی که در این فصل، کمی حساسیت ها و تنش های زیادی را در خود می بیند.

بی شک درجه محبوببت و منفوریت دست نشان در گرو این بازی حساس می باشد چراکه هوادارن خونه به خونه نمی خواهند روند متوالی برد های این تیم مقابل نساجی شکسته شود و در سویی شرایط دو تیم در جدول ردهبندی گواه آن میباشد که هر دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر می باشد و لغزش احتمالی هر یک از دو تیم باعث افزایش هجمه های منفی از سوی افکار عمومی میشود.

البته نکته جالب این می باشد که دست نشان در بازی هایی که مقابل نساجی قرار گرفته است تا به حال طعم تلخ باخت را تجربه نکرده است که این یک نکته مثبت برای وی می باشد. دیداری سرنوشت ساز که سرنوشت هر یک از دو تیم به نتیجه این بازی بستگی دارد. آیا دست نشان یار قدیمی و رقیب امروز حسین مسگر ساروی را مات می کند؟ باید منتظر ماند و دید در بابل چه رخ می دهد.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9apy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی رمضانی کجاست؟ ستاره ای به سادگی محو شد
اختصاصی|روزهای سیاه مجتبی رمضانی در لیگ یک؛

سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛