تاریخ انتشار: 1395/11/30 17:49
اختصاصی/ در گفتگو با فرتاک ورزشی مطرح شد؛
کد خبر: 228280

واکنش باشگاه بادران تهران نسبت به محرومیت کریم اسلامی

باشگاه فرهنگی-ورزشی بادران تهران نسبت به محرومیت سنگین کریم اسلامی توسط کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
واکنش باشگاه بادران تهران نسبت به محرومیت کریم اسلامی

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم های مس کرمان و بادران تهران برگزار شد. در این دیدار از سوی کریم اسلامی، بازیکن تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد و همچنین رفتار زننده در حین خروج از زمین رخ داد.وی به چهار جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ایزد سیف الله پور سرپرست تیم بادران درخصوص محرومیت چهار جلسه ای کریم اسلامی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: من در زمین نبودم که متوجه شوم آقای اسلامی به داور فحاشی کردند یا نه، اما خود آقای اسلامی می گویند که به داور توهین نکرده و داور قصد داشت او را با کارت زرد جریمه کند، که ناگهان کارت قرمز به اسلامی داد.

وی ادامه داد: باشگاه بادران و مجموعه این تیم، به هیچ وجه به خود اجاز نمی دهد به داور بازی بی احترامی کند و این درحالی است که کمیته انضباطی بازیکنی از ما را به دلیل بی انضباطی محروم کرده که خود یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تیم است.

وی افزود: ما در این خصوص واکنش نشان دادیم و نامه ای را برای کمیته استیناف صادر کردیم و حال منتظر رای این کمیته هستیم. جالب است که در بازی هایی، داور را می زنند و بازیکن یک جلسه محروم می شود، اما بازیکن تیم مابدون هیچ قصد و قرضی، باید چهار جلسه محروم شود، درحالی که اخلاق اسلامی برای خیلی ها ثابت شده است.

سیف الله پور در پایان درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: در شرایط آب و هوایی بدی به اهواز رسیدیم و درحالی که اکثر پروازها لغو شده بود، خداروشکر صحیح و سالم به مسجدسلیمان رسیدیم و طی تماسی که آقای محمودزاده با بنده داشتند، این بازی تحت هر شرایط جووی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9vw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت بازیکن خونه به خونه به یک جلسه کاهش یافت