تاریخ انتشار: 1395/12/12 13:50
کد خبر: 225708

هو شدن رونالدو، ناواس و زیدان در برنابئو

پس از تساوی 3-3 مقابل لاس پالماس، کریستیانو رونالدو، کیلور ناواس و زین الدین زیدان، توسط هواداران رئال با سوت های اعتراضی روبرو شدند.
هو شدن رونالدو، ناواس و زیدان در برنابئو

در حالی که رئال با گل ایسکو در ابتدای بازی از حریف پیش افتاد ولی درنهایت با گل‌های تاناسائو، ویرا و بواتنگ 3-1 از حریف خود عقب افتاد. اخراج گرت بیل نیز مزید برعلت شد تا رئال نتواند عملکرد خوبی در زمین داشته باشد ولی در نهایت با دو گل رونالدو در 5 دقیقه پایانی کار به تساوی کشیده شد.

بدین ترتیب، مثل همیشه هواداران رئال از عملکرد تیمشان راضی نبودند و نمی‌توانستند چنین نتیجه ای را قبول کنند. اعتراض اول به کیلور ناواس بود که روی گل سوم عملکرد خوبی نداشت. هواداران معقتد بودند که او خیلی راحت توسط بواتنگ جا گذاشته شد. رونالدو نیز مورد هدف این سوت ها قرار گرفت. در یک صحنه او قصد داشت در کنار زمین توپ را با سرعت بالا متوقف کند که با پشت پا برای آن تلاش کرد و ناموفق بود و از همین رو مورد غضب هواداران قرار گرفت.

اما زیدان هم از این قائله مستثنی نبود. اوج اعتراض ها به او وقتی بود که ایسکو را بیرون کشید و لوکاس واسکز را به زمین فرستاد. هواداران به این تصمیم او معترض بودند و اعتقاد داشتند ایسکو باید مدت بیشتری در زمین باقی می‌ماند. تساوی رئال و پیروزی بارسا در نهایت باعث شد تا آبی اناری ها با یک بازی بیشتر به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9w6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپلو: مشکل اصلی رئال مادرید، رونالدو است

ابراهیم‌زاده: فرصت سوزی کردیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛

خود کرده را تدبیر نیست؛ مهم ترین علت شکست ایرانحوان در برابر خیبر
اختصاصی| مفتخر و ایرانجوان در بن‌بست ناکامی؛