تاریخ انتشار: 1395/11/30 19:40
اختصاصی| مهاجم خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 228254

ناصر درودیان: من که بازیکن غیربومی هستم از خیبر حمایت می کنم و امیدوارم مسئولین نیز حامی باشند

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد، خواستار حمایت کردن مسئولین این تیم شد.
ناصر درودیان: من که بازیکن غیربومی هستم از خیبر حمایت می کنم و امیدوارم مسئولین نیز حامی باشند

به گزارش فرتاک ورزشی، ناصر درودیان مهاجم تیم خیبر خرم آباد گفت: با توجه به شرایط تیم‌ و جایگاه ما در جدول که در خور شان و شخصیت تیم خیبر نبود و جلوی تمام تیم‌ها با امکانات به مراتب بهتر، از لحاظ بار فنی و فوتبالی، علاوه بر اینکه چیزی کم نداشتیم بلکه بهتر هم کار کردیم.

وی افزود: خیلی از مسایل دست به دست هم داد تا در روند نتیجه گیری ما تاثیر باشد ولی بچه ها و کادرفنی با توجه به شرایط جدول سعی کردیم مشکلات را شکست بدهیم و در بازی با نساجی مدعی، با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: خدارو‌شکر که بعد از سه هفته مصدومیت توانستم نقش کوچیکی در این برد داشته باشم. امیدوارم تمام بچه های تیم ما به حق و حقوقشان هم‌فوتبالی و هم‌مالی برسند چون واقعا شایسته بهترین‌ها هستند.

درودیان در پایان خاطر نشان شد: با تمرین‌های خوبی که انجام دادیم امیدوارم بتوانیم ایرانجوان را در بوشهر شکست دهیم تا با قدرتتر فصل را ادامه دهیم. مطمئنم به زودی مسائل مالی تیم هم مرتفع می شود و سال را به خوبی تمام میکنیم. من به عنوان بازیکن غیر بومی دلسوز این مردم و این شهر هستم به امید این که مسئولین و مردم هم به کمک این تیم بیایند و دلسوزی کنند.

مصاحبه: "سیامک کوهگرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6w5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاسر ابراهیمی: از بدو ورود ما به ورزشگاه، به تیم ما فحش دادند
اختصاصی/ مدافع زاگرس یاسوج مطرح کرد؛