تاریخ انتشار: 1395/11/30 18:10
اختصاصی/ مدافع مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 228273

محسن ورزکار: ما خوب بازی می‌کنیم، اما کمی بدشانس هستیم

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که اگر کمی بدشانسی دست از سر این تیم بردارد، می توانند به رده های بالای جدول صعود کنند.
محسن ورزکار: ما خوب بازی می‌کنیم، اما کمی بدشانس هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن ورزکار مدافع مستحکم تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص دربی کرمان گفت: دربی خوبی را پشت سر گذاشتیم، البته شرایط این بازی به سود ما بود و بچه‌ها هم در این بازی سرحال‌تر از قبل به میدان رفتند، موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که متاسفانه هیچ یک گل نشد. 

وی درخصوص سرمربی کروات مس گفت: پس از حضور آقای میشو شرایط مس رفسنجان خیلی متفاوت شد، ایشان هم روی قدرت بدنی بازیکنان و هم روی تاکتیک‌مان کار می‌کند که خب به طبع این مطلب روی عملکرد ما تاثیرگذار بوده و توانسته‌ایم نتایجی که باید را کسب کنیم. البته آقای کلانتری هم خوب بودند اما ایشان فرصت چندانی نداشتند و آقای میشو سال گذشته در این تیم بودند و کاملا روی این تیم شناخت داشتند. از همین رو با آمدنش توانستند مس را روی دور نتیجه‌گیری بیاندازند که خب تا به اینجای کار هم کارنامه خوبی با مس رفسنجان داشته‌اند. 

وی افزود: در نیم فصل دوم هم ایشان روی نقاط ضعف‌مان کار کرد و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای را جذب کرد همه این‌ها در کنار هم منجر شد تا بازی‌های خوب همراه با امتیاز به نمایش بگذاریم.

ورزکار در پایان خاطر نشان شد: ما در اکثر دیدارها همانطور که گفتم خوب کار کردیم، شما اگر بازی ما با خونه‌به‌خونه را تماشا کنید می‌بینید که ابتدای امر ما گلزنی کردیم و اگر 2 کارت قرمز متوالی به بازیکنان ما داده نمی‌شد نتیجه به سود ما تغییر می‌کرد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ax89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادیب: گلزنی کاری است که باید انجام دهم
اختصاصی/ مهاجم فجرسپاسی مطرح کرد؛