تاریخ انتشار: 1395/11/27 13:33
اختصاصی/ مهاجم فجرسپاسی مطرح کرد؛
کد خبر: 229043

ادیب: گلزنی کاری است که باید انجام دهم

سهراب ادیب مهاجم تیم فوتبال فجر می‌گوید وظیفه‌اش گلزنی است و باید این وظیفه را به بهترین نحو انجام دهد.
ادیب: گلزنی کاری است که باید انجام دهم

به گزارش فرتاک ورزشی، ادیب درباره نتیجه بازی ایرانجوان بوشهر گفت: مقابل حریف زود گل خوردیم و همین امر شیرازه تیم ما را از هم پاشاند و بچه‌ها با شکست به رختکن رفتند. در نیمه دوم بچه‌ها تمام تلاششان را برای جبران گل و شکست حریف به کار بستند که در نهایت پیروز میدان شدیم. 

او فصل گذشته در تیم لیگ‌برتری ماشین‌سازی حضور داشته در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه از حضورش در لیگ دسته اول ناراحت نیست می‌گوید: ناراحت؛ بستگی دارد به اینکه چطور به این موضوع نگاه کرد اما من از زاویه دیگری به آن نگاه می کنم که تجربه خوبی است، بازیکن با بازی کردن بهتر می‌شود و برای تمرین کردن به هیچ دردی نمی‌خورد. 

وی درباره دور شدن از منطقه سقوط گفت: خیلی هم از انتهای جدول دور نشده‌ایم اما خب اوضاعمون نسبت به بازی های قبل خیلی بهتر است. اگر بتوانیم در بازی آینده‌مان در سیرجان امتیاز بگیریم مقابل نفت‌مسجدسلیمان بازی راحتی خواهیم داشت و جمع‌آوری این امتیازات ما را به طور قطع از منطقه خطر سقوط دور خواهد کرد. امیدوارم با توکل به خدا و همت بچه‌ها کاملا از انتهای جدول به طور صددرصدی کنده شویم.

مهاجم فجر در خصوص آنکه احتمال دارد فجر جزو بالانشیان شود می‌گوید: امسال فقط می‌خواهیم که از منطقه خطر دور شویم و قصدمان ماندن در لیگ یک است. برنامه‌ریزی و هدفگذاری‌مان برای صعود به لیگ‌برتر در برنامه یکسال آتی قرار دارد. 

ادیب با تشکر از زحمت هم‌تیمی‌هایش که در نهایت به نتیجه نشست در خصوص گلزنی‌اش گفت: گلزنی‌ام در این بازی حاصل زحمات بچه‌ها بود و کار من گلزنی است، این کاری بود که باید انجام می‌دادم و خدا را شکر در این بازی وظیفه‌ام را عملی کردم. دقایق آخر گلزنی کردن خیلی برای تیم موثر است و با گلزنی ایرانجوان بوشهر ارزش گلم بیشتر شد. 

او در پایان افزود: از اینکه شاگرد آقای پیروانی هستم خوشحالم، کار زیرنظر ایشان تجربه عالی است، آقای پیروانی مرد فوق العاده و بی نظیر هستند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw96n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی آلوستانی: مقابل کیمیافرآیند به دنبال سه امتیاز بازی هستیم
سرمربی بعثت کرمانشاه مطرح کرد؛