تاریخ انتشار: 1395/11/15 13:05
سرمربی بعثت کرمانشاه مطرح کرد؛
کد خبر: 231686

علی آلوستانی: مقابل کیمیافرآیند به دنبال سه امتیاز بازی هستیم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از آمادگی بالای بازیکنانش در بازی این هفته مقابل کیمیافرآیند خبر داد.
علی آلوستانی: مقابل کیمیافرآیند به دنبال سه امتیاز بازی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی آلوستانی سرمربی بعثت کرمانشاه در خصوص بازی مقابل تیم کیمیا فرایند عنوان کرد: خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و بعد از بازی با نفت امیدیه سعی کرده ایم به لحاظ شرایط روانی و جسمانی ریکاوری مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: بازی با امیدیه کاملا برتر از حریف بودیم و اگر بازیکنان دقت بیشتری میکردند نتیجه بازی با اختلاف 4گل به نفعمان به پایان میرسید.تمام بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند و با توجه به شناختی که از تیم حریف داریم مجموعه تیم مصمم هستند که با کسب پیروزی از زمین بازی خارج شوند.

وی ادامه داد: خداراشکر تیممان از لحاظ فنی در سطح ایده عالی قراردارد و قادر است نبض بازی را در دست بگیرد.هدف مان در بازی فردا فقط پیروزی و کسب سه امتیاز بازی است که از همت و غیرتی که از بازیکانم سراغ دارم این امر دور از دسترس نخواهد بود.

آلوستانی در پایان گفت: با پیروزی در بازی مقابل کیمیافرآیند میتوانیم زمینه صعود به دور بعد را فراهم کنیم و برای بازی های بعدمان برنامه ریزی کنیم.تیم کیمیا فرایند در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است ولی میخواهیم همانند بازی رفت این تیم را شکست دهیم و با توجه به اینکه هفته بعد به علت کناز گذاشتن تیم شهر باران از جدول استراحت داریم با کسب 3امتیاز شیرین بازی خارج از خانه به تعطیلات برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzo6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید فاضلی: یک پنالتی تیم ما توسط داور نادیده گرفته شد/ هدف تک رقمی کردن جایگان نفت است
مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛