تاریخ انتشار: 1402/04/24 15:01
کد خبر: 2656

اختصاصی/مهدی حسینی نسب:۸۰ درصد بازیکنان مورد نظرم جذب شدند/هدف گذاری مجموعه سایپا صعود به لیگ برتر است

سرمربی سایپا گفت:۸۰ درصد بازیکن دلخواه من جذب تیم شدند و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم.
اختصاصی/مهدی حسینی نسب:۸۰ درصد بازیکنان مورد نظرم جذب شدند/هدف گذاری مجموعه سایپا صعود به لیگ برتر است

سید مهدی حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون شرایط تیم سایپا برای فصل جدید اظهار داشت: در نقل و انتقالات باشگاه وضعیت خوبی داشت و ۸۰ درصد بازیکنان دلخواه من جذب تیم شدند که همگی از خوب های لیگ یک و برتر هستند و در ادامه هم قطعا یکی و دو بازیکن جذب تیم می شوند.

وی افزود:هدف گذاری باشگاه برای فصل جدید صعود به لیگ برتر است که حتی فصل گذشته هم این اتفاق باید رخ می داد اما حالا با توجه به تلاش های مجموعه عزم خود را برای صعود جزم کرده‌ایم.

سرمربی سایپا گفت:تمرینات ما چند وقتی است که آغاز شده است و یک بازی دوستانه هم مقابل پیکان انجام دادیم که با تساوی به پایان رسید و در ادامه هم چند دیدار تدارکاتی انجام خواهیم داد، اردوی پیش فصل ماهم در تهران است که چند روز آینده برگزار خواهد شد.

حسینی نسب خاطر نشان کرد: در هر فصل لیگ یک حداقل ۷ یا ۸ تیم مدعی صعود هستند اما در فصل جدید تا زمانی که بازی ها شروع نشود اصلا نمی توان در مورد مدعی صعود صحبت کرد چون تجربه ثابت کرده است تیم های که بازیکنان سرشناس و با کیفیت داشته اند همیشه در صعود موفق نبودند و تیم هایی هم بودند که ناشناخته هستند اما مدعی صعود می شوند و به نظر من تیمی مدعی صعود می شود که واقعا تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea592

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن صعود شاگردان دقیقی در تهران یا بازسازی سایپا در دیدار حیاتی
سایپا - شمس آذر قزوین