تاریخ انتشار: 1395/06/29 17:41
اختصاصی/
کد خبر: 260532

تحلیلی گذرا بر وضعیت تیم های شمالی در لیگ یک و دو

در این مطلب قصد داریم تیم های شمالی حاضر در لیگ یک و دو را بررسی کنیم. باماهمراه باشد.
تحلیلی گذرا بر وضعیت تیم های شمالی در لیگ یک و دو

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، ابتدا از لیگ یک شروع می کنیم که یکشنبه سپیدرود در نبرد بالانشینان توانست یک بر صفر آلومینیوم اراک را ببرد و با14 امتیاز به رتبه سوم جدول برود.شاگردان نظرمحمدی که این فصل از مشکلات شدید مالی رنج میبرند تا اینجای کار بازیهای قابل قبولی ارائه داده اند و نتایج خوبی را کسب کرده اند و در صورت حل مشکلات مالی و همچنین با تکیه بر حمایت هواداران میتوانند یکی از گزینه های صعود باشند.

خونه به خونه بابل بعد از چهارهفته ناکامی بالاخره برد و با12 امتیاز خود را به جمع بالانشینان رساند.این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و مشکل مالی نیز ندارد و درصورت کنترل حاشیه ها توسط مدیریت و کادرفنی میتوانند یکی از شانس های اصلی صعود باشند.

ملوان با مایلی کهن در ادامه نتایج پرفراز و نشیب خود اینبار سه بر یک در سیرجان مغلوب تیم صدرجدولی گل گهر شد و خود نیز با11 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرارگرفت.ملوان که امسال تیم جوانی دارد، هنوز فاصله زیادی با صدر جدول پیدانکرده و میتواند با پیروزی دربازی های آینده و همچنین حمایت هواداران، خود را به بالانشینان نزدیکتر کند و مدعی صعود باشد.

نساجی قائمشهر پس از چهار هفته تساوی اینبار سه بر یک خیبر خرم آباد را شکست داد و با 10امتیاز به رتبه دهم جدول صعود کرد.این تیم مشکلات مالی شدیدی دارد و درصورت حل آن و با حمایت هواداران میتواند به یکی از مدعیان صعود تبدیل شود.

اما در لیگ دو داماش گیلان امروز برد ارزشمندی را بدست آورد و توانست با یک گل استقلال آبی تهران را در خانه این تیم شکست دهد.این تیم که تا پارسال گرفتار مشکلات مالی بسیارشدیدی بود، امسال با آمدن افراد کاربلدی مانند حاجی پور و الطافی کمی وضعیت مالی آن بهترشده و با مربیگری راممیز محمدوف و جذب بازیکنان خوب و از همه مهمتر حمایت هواداران بدنبال بازگشت به جایگاه سابق خود است و هم اکنون نیز با6 امتیاز در رده دوم گروه دوم قراردارد.

درهمین گروه شهیدکریمی جویبار یک برصفر شهرداری فومن را شکست داد.هردوتیم از تیم های خوب گروه دوم هستند و حتی فومنی ها هدف خود را صعود از این گروه اعلام کرده اند که با حمایت حامی مالی و فومنی های مشتاق این هدف در دسترس است.گفتنی است شهرداری با4 امتیاز از سه بازی دررده هفتم گروه دوم قرار دارد.

جویباری ها نیز تیم شایسته ای دارند و با6 امتیاز در رده سوم گروه دوهستند. اگر به این تیم نگاه مسئولانه ای شود، میتوان به صعود این تیم از این گروه امیدوار بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eb6wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی مازندران-خیبر خرم آباد/ خیبر و نساجی، بدون حساسیت ولی جذاب