تاریخ انتشار: 1395/06/26 09:58
اختصاصی/
کد خبر: 261208

پیش بازی اکسین البرز-بادران تهران/ شطرنج مربیانی که مهره شاه ندارند

دیدار تیم های مدعی اکسین البرز و بادران تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ یک شنبه 27 شهریور در ورزشگاه انقلاب کرج ساعت 17 برگزار خواهد شد.
پیش بازی اکسین البرز-بادران تهران/ شطرنج مربیانی که مهره شاه ندارند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفته هفتم مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از فردا ( پنجشنبه) با دیدار دو تیم مدعی این مسابقات آغاز خواهد شد و در کرج اکسین به مصاف بادران خواهد رفت.

این دیدار را باید مصاف دو مربی کارکشته فوتبال لیگ یک بدانیم، جایی که در یک سمت آن فیروز کریمی، مربی کهنه کاری قرار دارد که برای لحظه به لحظه از بازی برنامه دارد و در سمت دیگر اکبرمیثاقیانی حضور دارد که استاد جنگ روانی و تبحر در بالا آوردن تیم های لیگ یک به لیگ برتر است.

هر دو مربیان قبل از این که بخواهند به مستطیل سبز آشنایی داشته و حریف را آنالیز کنند، استاد حواشی و بازی روانی می باشند و برای همین هم می توان گفت این دو مربی کار خود را از لحاظ فنی و روانی بلد بوده و می دانند در چه برهه از زمان باید چه واکنشی از خود نشان دهند.

اکسین تا قبل از این بازی و در 6 هفته گذشته، با کسب 12 امتیاز در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد در خانه خود امتیاز این بازی را از دست رفته ببیند و برای همین با تمام قدرت به مصاف شاگردان اکبر میثاقیان خواهد رفت.

فیروز کریمی در هفته قبل در مصاف با ملوان و مربی کار بلدش مایلی کهن بازی را باخت و نتوانست فاصله خود با دیگر رقبا را بیشتر کند و بر همین اساس در این بازی دنبال اگر و اما نبوده و دوست دارد تکلیف تیم را در میدان مسابقه و با دستان خود مشخص کند و اگر بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، خواهد توانست با 15 امتیاز از یک حاشیه امنی برخوردار شده و از طرفی دیگر یکی از حریفان سر سخت خود را پشت سرگذاشته و فاصله امتیازی اش با او را به عدد 6 رسانده است.

در آن سوی میدان نیز اکبرمیثاقیان قرار دارد که در بازی گذشته شاگردانش بازی خوبی ارائه نداده و در مصاف با مس کرمان به یک تساوی خانگی رضایت دادند، در این بازی دنبال این است که در مرحله اول بازنده این بازی حساس نباشد و در صورت امکان و شرایط بازی نیم نگاهی هم به پیروزی داشته باشد.

با توجه به شرایط موجود و توانمندی های دو تیم و میزبانی اکسین در این دیدار حساس، کسب نتیجه مساوی برای میثاقیان می تواند ارزشمند باشد و با توجه به اینکه فاصله امتیازی تیم ها در بالای جدول بسیار نزدیک می باشد، این تساوی نمی تواند بادران را با مشکل مواجه سازد ولی باخت در این بازی ممکن است هم مانند آتش زیر خاکستری باشد که منتظر جرقه ای است برای شعله ور شدن و معلوم نیست در صورت باخت چه تصمیمی از سوی مدیریت برای تداوم همکاری با میثاقیان گرفته شود.

بادران در حال حاضر از 6 هفته گذشته خود دارای سه تساوی، دو برد و یک شکست می باشد و با کسب 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و اگر بتواند  این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد می تواند با 9 امتیاز خود را به بالای جدول رسانده و در کنار اکسین و چند تیم دیگر که بعد از پایان هفته هفتم می توانند 9 امتیازی باشند قرار بگیرد و این یعنی یک نتیجه ایده آل برای میثاقیان و شاگردانش که البته همان طور که در بالا ذکر گردید نتیجه مساوی هم می تواند خواسته های سرمربی و مالک را در این بازی تامین کرده باشد.

البته ناگفته پیداست که مالک بادران که دارد در امر تیمداری هزینه های بسیاری را متحمل می شود که در جای خود قابل تقدیر است باید حواشی های پنهانی که مربوط به این تیم است را از بین برده تا بتواند در ادامه با آرامش بیشتری به امر تیمداری بپردازد و باید زودتر از اینکه این مشکلات سر باز کرده و تاثیرش را بر روند تیم نشان دهد، چاره ای اندیشیده و بر اساس یک روند منطقی و به دور از احساس تصمیم گیری نمایند.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eble9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غائبان مس کرمان مقابل مس رفسنجان مشخص شدند
اختصاصی/