تاریخ انتشار: 1395/06/27 20:04
کد خبر: 260932

قرص خوابی به اسم «دربی»/نقد و برسی کامل بازی دیروز استقلال و پرسپولیس

دربی 83 پایتخت بدون هیجانی خاص، با تساوی بدون گل به پایان رسید.
قرص خوابی به اسم «دربی»/نقد و برسی کامل بازی دیروز استقلال و پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،در آستانه دربی 83 پایتخت که از حساسیت بالایی برخوردار بود، برانکو مصاحبه جالبی انجام داد. او در بخشی از این مصاحبه خود اعلام کرده که تیمش را فقط برای کسب 3 امتیاز به زمین می فرستد. او درباره شرایط بحرانی استقلال هم گفته که این وضعیت آبی ها اصلا ربطی به او ندارد و فقط بخ فکر تیم خودش است. برانکو در قسمت دیگری از صحبت هایش گفت: « استقلال را شیر نکنید. اگر کل نخوریم، گل می زنیم.» 

بعد از پنج بازی نبردن، منصوریان به این فکر بود که می تواند با پیروزی در دربی به همه روزهای تلخش پایان دهد. علیمنصور در آستانه بازی، مصاحبه ای انجام داد و گفت: « آه پشت سر تیمم نیست. طلسم هم نیستیم. » او درباره روندی که تیمش دارد هم گفت: « بدشانسیم و همه چیز درست می شود. اگر هم با دقت بازی کنیم بازی را می بریم. »

سرمربیان استقلال و پرسپولیس زمانی این حرف ها را زدند که امید داشتند تیمشان دربی را ببرد و سه امتیاز را بگیرد. منصوریان که امید زیادی داشت تا تیمش روند بد خود را به پایان برساند، فیلمی از تلخ و شیرین های استقلال تهیه کرد و آن را برای بازیکنانش نمایش داد. لحظات تلخ این فیلم، لحظات شکست و دارای تصاویر و فیلم های تاثیرگذاری بود. لحظات شادی هم لحظات برد و لحظات تاریخی باشگاه استقلال از جمله موفقیت در آسیا و ایران بود.

چند ساعت پیش از شروع دربی اعلام شد که مزدک میرزایی گزارشگر این مسابقه خواهد بود . و افشین قطبی هم به عنوان سرمربی سابق پرسپولیس، در گفتگو با خبرآنلاین درباره این مسابقه اظهار نظر کرد. او درباره این بازی گفت: «به نظر من دربی تهران، بهترین دربی آسیاست. جلوه ها، سروصداها و... همه خاطره های پایدار زندگی من هستند که متاسفانه من را ترک کرده اند. چیزی که شخصا در دربی ها برای من خیلی خاص بود، به تقابل با ناصر حجازی برمی گشت. او واقعا یک نماد و اسطوره برای فوتبال ایران است و خدا رحمتش کند. تقریبا پیش بینی این مسابقه غیر ممکن است. من هم قصد ندارم این کار را انجام دهم. فقط امیدوارم که هر دو تیم بتوانند بهترین بازی شان را انجام دهند و شاهد دیدار هیجان انگیز برای سرتاسر قاره آسیا باشیم.» 

دربی 83 هم مانند دربی های گذشته روی سکو شاهد چهره های مطرحی بود. وحید امیری بازیکن پرسپولیس که می توانست چهره ای موثر در این دربی باشد، از روی سکوها مسابقه را تماشا کرد. کی روش و دستیارانش در تیم ملی هم از دیگر چهره های مطرح روی سکوها بودند. آن ها به ورزشگاه آزادی رفته بودند تا بازی چند ملی پوش استقلال و پرسپولیس را از نزدیک ببینند. 

برخلاف آنچه که تصور می شد، پرسپولیس در این مسابقه نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کند و در طول 45 دقیقه اول، حتی یک ضربه هم به داخل چارچوب دروازه استقلالی ها نزد. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ها نشان دادند که مثل همیشه، اسیر جو دربی هستند و نمی توانند بازی خودشان را انجام دهند.

در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرونده دربی 83 هم بسته شود.  عملکرد استقلال در این مسابقه، رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه را به آینده تیم امیدوار کرد.  این تیم در طول 5 هفته تنها 3 امتیاز گرفته بود و هوادارانش امید زیادی داشتند تا اولین برد خود را در این مسابقه به دست بیاورد. اما آن ها به خواسته خود نرسیدند. البته منصوریان از این ماجرا خوشحال بود که مهدی رحمتی دروازه بان تیمش بالاخره بعد از 5 هفته کلین شیت کرده و گل نخورده است.

کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس اما معتقد بود که پرسپولیس باید برنده دربی می شد و داور با بعضی بازیکنان حریف مدارا کرده است.  برانکو هم گفت که تیمش در بخش زیادی از دربی تیم برتر میدان بوده اما تاکید کرد که دنبال بهانه نیست. 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eblya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب خرید بلیت‌های استقلال در دربی توسط هدایتی