تاریخ انتشار: 1395/07/13 15:52
کد خبر: 257756

مراقب باش برانکو نیمکت نشین ات نکند!

سرمربی تیم پرسپولی به مهاجم این تیم هشدار داده است که اگر تک روی هایش در تمرین و البته مسابقات ادامه داشته باشد این بازیکن را نیمکت نشین می کند
مراقب باش برانکو نیمکت نشین ات نکند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سبک بازی علی علیپور طوری است که او زیاد دریبل می زند،پر جنب و جوش است و البته خیلی هم تک روی می کند! این عادت نه چندان خوب او باعث شده تا انتقاداتی از سوی بعضی از بازیکنان در این باره مطرح شود.

مراقب باش برانکو نیمکت نشین ات نکند!

به گزارش بولتن نیوز،پسر قائمشهری پرسپولیس سال ها با همین سبک بازی کرده و حالا برایش خیلی سخت است که این سبک را تغییر بدهد،البته او می تواند کمی کمتر تک روی کند و بیشتر به هم بازی هایش پاس بدهد.

همین نکته باعث شده تا برانکو به این مهاجم جوان هشدار بدهد،اینکه کمتر تک روی کند و بیشتر در خدمت تیم باشد.بر اساس اخبار رسیده برانکو حتی از ابزار تهدید هم استفاده کرده و گفته که اگر این تک روی ها ادامه داشته باشد این بازیکن را نیمکت نشین خواهد کرد!

علیپور این فصل عملکردش مثل سال قبل نبوده و نتوانسته مثل سال قبل در این تیم بدرخشد.او حتی بیشتر بازی ها را هم از روی نیمکت تماشا کرده است با این حال هر زمانی که به او بازی رسیده بیشتر رو به حرکات انفرادی آورده است و تمام تلاشش این بوده تا انفرادی دست به حمله بزند.این اتفاق حتی صدای بعضی از بازیکنان را هم درآورده است.با این حال به نظر می رسد که بعد از هشدار برانکو دیگر علیپور از این قبیل کارها انجام ندهد.به گفته بعضی از پرسپولیسی ها این بازیکن حتی در تمرینات هم اقدام به تک روی می کند و اصلا پاس نمی دهد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebne6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علیپور:پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است